Ny direktør i Comfort-Kjeden

Oslo 09.oktober 2006

Ny direktør i Comfort-Kjeden

Knut Strand Jacobsen er ansatt som ny adm. direktør i Comfort-Kjeden. Strand Jacobsen kommer senest fra stillingen som administrerende direktør i Uponor som er markedsleder innen rør- og varmesystemer. Før det har han vært adm. direktør hos VVS-produsenten IFØ og markedssjef for VVS-produkter hos rørgrossisten Brødrene Dahl.

Comfort er en av Norges ledende rørleggerkjeder med medlemmer på 97 steder i landet. Kjeden omsatte i fjor for nærmere 1,6 milliarder kroner og leverer VVS-utstyr så vel som håndverkstjenester. VVS-kjedene er i sterk vekst både når det gjelder medlemstall og omsetning.

- Vi har en rekke nye varer og tjenester som skal lanseres i månedene fremover, men aller viktigste fokus for vår kjede er likevel videre rendyrking av kjedekonseptet. Vi må ha sterkt fokus på kjedelojaliteten og på den kompetanseheving som seriøse kjedene må sørge for om vi skal klare å skille oss fra alle de nye aktørene innen vårt fag, sier Strand Jacobsen.

- VVS-kjedene står faglig sterkt og kundene har lært at fagkunnskap og seriøsitet innen rørfaget er helt avgjørende viktig. Vi må for enhver pris ivareta forbrukernes trygghet ved å levere høyeste kvalitet både på de varer og tjenester vi tilbyr. Dessuten må vi bli flinkere til å jobbe i kjede, slik dagligvarehandelen har lært. Selve hjertet i en VVS-kjede må være lojaliteten og fellesskapet mellom medlemmene i kjeden. Å være et kjedemedlem er ikke som å gå på restaurant og velge de rettene man synes smaker best. I en kjede får alle samme meny – og så får alle spise gulrøttene til dessert.

For mer informasjon vennligst kontakt Knut Strand Jacobsen, telefon 23 03 95 60 eller knut@comfort.no
Informasjonen er sendt gjennom Observer http://www.waymaker.no
Nedenstående filer kan lastes ned:
http://wpy.waymaker.net/client/waymaker1/ImageArchive/Image.aspx?image_id=16660&lang=NO Knut Strand Jacobsen er ny adm. direktør i VVS kjeden Comfort