IKT-NORGE VELGER MØTETJENESTER FRA FJORD NETWORK

Fjord Network AS har inngått en rammeavtale med IKT-Norge om levering av Confy telefonmøter og andre møtetjenester til medlemsbedriftene i IKT-Norge. I følge avtalen vil medlemmene i IKT-Norge få medlemsrabatt ved bruk av disse tjenestene. Fjord Network er etablert på det norske markedet som et nytt norsk alternativ med et europeisk prismønster for møtetjenester.

”IKT-Norge ønsker å kunne tilby våre medlemmer gode, enkle og rimelige tjenester for kommunikasjon. Confy Møtetjenester fra Fjord Network oppfyller disse kriteriene til gode priser og med enkle verktøy for kommunikasjon via telefon, web eller video. At disse tjenestene gir en miljøgevinst er viktig for IKT- Norge”, sier direktør for næringsutvikling Fredrik Syvertsen i IKT Norge. ”Vi er både glade og stolte over at IKT-Norge har valgt Confy møtetjenester fra Fjord Network. Dette er et bevis på at vårt mål om å være blant markedets mest fleksible løsninger og at vi har skreddersydde løsninger for både SMB bedrifter samt store konsernløsninger til et prisnivå som er konkurransedyktig”, sier Country Manager Sveinung Møller i Fjord Network. Med Confy kan brukeren starte møtet når man vil og hvordan man vil. Som møteleder kan man styre møtet via webstøtte eller fra telefonen. Confy telefonmøte er en lett anvendelig telefonmøtetjeneste med stor fleksibilitet og kundetilpasning. Om Fjord Network Fjord Network AS er et datterselskap av svenske Fjord Network AB som ble etablert i 2001 og som har hovedkontor i Stockholm. Selskapet tilbyr telefon- og videokonferanseløsninger, Push to Talk løsninger (PTT) og kundetilpassede telefoniløsninger. Om IKT-Norge IKT-Norge er ikt-næringens interesseorganisasjon. IKT-Norge representerer den raskt voksende kunnskapsnæringen som vil være sentral i å sikre fremtidig velferd for Norge. Vår overordnede strategi er å skape gode forretnings- og utviklingsmuligheter for medlemmene, fremme deres interesser og tilby effektive, verdiøkende tjenester. For ytterligere informasjon vennligst kontakt: Country Manager Sveinung Møller i Fjord Network AS på telefon 90 71 55 98 Direktør for Næringsutvikling Fredrik Syversen i IKT-Norge på telefon 9203 24 70

Tags: