MAGNUS HEDBERG NY FORRETNINGSJEF I FJORD NETWORK

Magnus Hedberg (bildet) har tiltrådt som ny forretningsansvarlig i Fjord Network. Han er ansvarlig for Fjord Network sin satsing på Push to Talk tjenester som markedsføres under varemerket Group Talk (www.grouptalk.com). Group Talk er en Push to Talk tjeneste for effektiv talekommunikasjon i grupper mellom brukere på mobiltelefoner, PC og komradio. Tjenesten har bl.a. hjulpet SAS til å bli en av Europas mest punktlige flyselskap.

Magnus Hedberg kommer fra Google der han var Senior Product Manager og arbeidet med Gmail og videochat. Han har tidligere vært gründer og CEO i Marratech som er et selskap som utviklet verdensledende programvare for web og videokonferanser og som senere ble solgt til Google. Fjord Network er mest kjent for telefontjenesten Confy (www.confy.no) og med Group Talk Push to Talk utvider Fjord Network sitt tilbud innenfor telefonitjenester og kan nå tilby markedets bredeste tilbud av gruppekommunikasjonstjenester.

Tags: