Consafe Infotech AS etablerer nytt norgeskontor i dynamisk område for mobil kommunikasjon Consafe Infotech AS utvider sin virksomhet i Norge og åpner ytterligere et kontor, i Grimstad på Sørlandet. - Grimstad har mulighet til å bli et knutepunkt for aktører innen mobil kommunikasjon og egner seg derfor godt som et sted der vi kan samle våre aktiviteter på Sørlandet, sier Håkan Olsson, daglig leder i Consafe Infotech AS. Consafe Infotech har allerede et kontor i Oslo med 23 ansatte, men utvider altså nå virksomheten ytterligere. Målet er at kontoret i Grimstad skal ha 5 ansatte til sommeren og 20 i løpet av to år. Flere av Consafe Infotechs store kunder er etablert i Grimstad, for eksempel Ericsson AS og Telenor. Også Høgskolen i Agder og Sørlandets Teknologisenter, som har fokus på mobil kommunikasjon, ligger i Grimstad, noe som gjør stedet til en svært god rekrutteringsbase for den spesialkompetansen som Consafe Infotech AS trenger. - I det hele tatt er Grimstad et interessant område der vi ser flere potensielle kunder, for eksempel rederier, som har behov for komplette løsninger innen mobil kommunikasjon. Vi kommer også nærmere en av våre nåværende største kunder, Ericsson AS, sier Håkan Olsson. Consafe Infotech AS har planer om å åpne ytterligere to kontorer i Norge i de nærmeste årene. For ytterligere informasjon, ta kontakt med: Håkan Olsson, daglig leder Consafe Infotech AS Tlf: +47 66 85 54 02 E-post: hakan.olsson@consafeinfotech.com Stefan Nilsson, administrerende direktør Consafe Infotech AB Tlf: +46 40 691 96 01 E-post: stefan.nilsson@consafeinfotech.com Consafe Infotech er en ledende aktør innen mobile totalløsninger for data- og telekommunikasjon. Blant kundene finnes Alcatel, Ericsson og Telia. Consafe Infotech har i dag drøyt 100 ansatte. Hovedkontoret ligger i Malmö, Avd. kontorer finnes i Oslo, Göteborg og Karlskrona. Consafe Infotech er et datterselskap i JCE-gruppen. ------------------------------------------------------------ Ytterligere informasjon kan hentes på foelgende hjemmeside: http://www.bit.se Nedenstående filer kan lastes ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/05/02/20000502BIT00200/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/05/02/20000502BIT00200/bit0002.pdf