ContextVision feirer 25 år i avbildningsbransjen

Global leder innen medisinsk avbildning har stått for medisinsk avbildningsforbedring over fire bruksområder

CHICAGO, Illinois, BOSTON, Massachusetts og STOCKHOLM, Sverige – 1. December 2008 – Ved RSNA feirer denne uken ContextVision en betydelig milepæl, nemlig 25-årsdagen for grunnleggelsen. Titusenvis av medisinere over hele verden bruker medisinske apparater utstyrt med ContextVisions innebygde adaptive avbildningsprogramvare for ultralyd, røntgen, MRI og CT.
ContextVision ble grunnlagt i 1983 av teamet som var foregangspersoner for adaptiv filtrering ved Linköping universitet, og har utviklet seg til en global enhet for medisinsk avbildning som betjener ledende OEM-er og distributører i Nord-Amerika, Europa, Russland og Asia. Grunnen til at OEM-er velger ContextVisions programvare for bildeforbedring er selskapets evne til å forkorte tiden til markedet, sikkerheten ved en fremtidssikker partner og diagnostisk sikkerhet.
Tjuefem års erfaring har gjort det mulig for ContextVision å etablere forhold og oppnå tillit hos alle sine kunder. Disse forholdene sammen med opprettholdelse av de høyeste kvalitetsstandardene innen avbildningsforbedring har ført til selskapets vedvarende fremgang.
“Vår nylige vekst i det nordamerikanske markedet signaliserer vår vedvarende fremgang og vekst”, sa Jan Erik, CEO i ContextVision. “Siden 2004 har vi utvidet fra fire nordamerikanske kunder til dagens atten. Kunder finner trygghet i ContextVisions GOP-teknologi, som garanterer det høyeste nivået av avbildningsforbedring som er mulig, gjennom forbedringen av fine strukturer og støyreduksjon”.
Denne prestasjonen vil bli feiret ved RSNA 2008 denne uken, der ContextVision vil lansere sitt nyeste produkt GOPView® iRVPlus, programvare for adaptiv avbildningsforbedring og dosereduksjon for intervensjonell radiologi. Besøk hall D/Lakeside, bod 1545 ved RSNA for å se en produktdemonstrasjon.