ContextVision publiserer årsrapport for regnskapsåret 2023

ContextVisions årsrapport for regnskapsåret 2023 er nå tilgjengelig på www.contextvision.com. Årsrapporten er en samling av det siste året samt en oversikt over selskapets utvikling og fremgang.

Årsrapporten er tilgjengelig på både svensk og engelsk versjon. Rapporten er best egnet for å leses på skjerm. Trykte kopier kan bestilles via ir@contextvision.com

ContextVision registrerer også ESEF-versjonen (European Single Electronic Format) av årsrapporten for 2023 hos den svenske Finansinspektionen.

For mer informasjon, vennligst kontakt:
Richard Hallström, Chief Financial Officer ContextVision,
Richard.hallstrom@contextvision.com

ContextVision er et medisinsk teknologiselskap spesialisert på bildeanalyse og kunstig intelligens. Som global markedsleder innen bildeforbedring, er vi en betrodd partner til ledende produsenter av ultralyd-, røntgen- og MRI-utstyr over hele verden. Vår ekspertise er å utvikle kraftige programvareprodukter, basert på egenutviklet teknologi og kunstig intelligens for bildebaserte applikasjoner. Vår banebrytende teknologi hjelper klinikere med å nøyaktig tolke medisinske bilder, et avgjørende grunnlag for bedre diagnose og behandling. Selskapet, etablert i 1983, er basert i Sverige med lokal representasjon i USA, Japan, Kina og Korea. ContextVision er notert på Oslo Børs under tickeren CONTX.
####
Denne informasjonen er underlagt opplysningskravene i henhold til § 5-12 i den norske verdipapirhandelloven.