Bokhandel med 1,6 millioner titler på mobilen

Report this content

Bokklubben lanserer fullsortiments bokhandel på mobilen, med tilgang til 1,6 millioner titler. Med medlemskapet i lomma går landets bokklubbmedlemmer en enklere framtid i møte.

Alltid innen rekkevidde
På wap.bokklubben.no er tilbudene alltid innen rekkevidde. Søk i en enorm base av norske og engelske titler, se forfatterne på mobiltv, avbestill og bestill bøker når som helst og hvor som helst. Nå kan Bokklubbens medlemmer betjene medlemskapet på mobilen, tilgjengelig på bussen, på ferie eller om man av andre grunner ikke har tilgang til pc med internett.

Enkelt og tilgjengelig
Bokklubben er opptatt av å gjøre det så enkelt som mulig å være medlem. Nett og mobil gir kundene økt fleksibilitet.
- Mobiltilbudet er helt i startfasen, men vi ser at medlemmene er klare for dette. I helgen kom over 8% av bestillingene til Bokklubben på mobil. Tilgang til Din side på mobil gjør det enkelt å ha oversikt over medlemskapet. Vi tror mange av Bokklubbens medlemmer vil sette pris på og benytte seg av denne nye muligheten, sier Bokklubbens web-redaktør, Morten Nilsen.
- Vi ser en klar tendens til at de medlemmene som bruker nettet er mer fornøyde, handler mer og forblir medlemmer lenger enn våre øvrige medlemmer. Denne effekten regner vi med vil gjelde de som tar i bruk mobiltilbudet også, sier Morten Nilsen.

Besøk Bokklubben på http://wap.bokklubben.no
• 1,6 millioner titler