DHL Express med offensiv på Vestlandet

Som del av en større offensiv satsning har DHL nylig ansatt fem medarbeidere som skal ha base på Vestlandet.  Som eneste flyekspress transportør opererer DHL egne fraktfly i både Bergen og Stavanger. Dette gir kundene der direkte tilgang til DHLs helt unike, verdensomspennende nettverk. DHL vil med dette bringe næringslivet på Vestlandet nærmere de globale markedene.

DHL Express styrker også satsingen på offshore og shipping. Trond Fjereide er ansatt som Major Account Oil, Gas & Shipping. Fjereide har 12 års erfaring fra bransjen fra blant annet DHL International og UPS. Trond vil ha sitt primære felt i Hordaland, Rogaland og Agder.

På bildet tre av de nyansatte

Fra venstre Len Heggstad, Trond Fjereide og Tim Pedersen.