Lederskifte i DHL Express Norge

Roger Kormeseth takker for seg etter seks år i sjefsstolen i DHL Express Norge

Kormeseth tar fatt på nye utfordringer utenfor DHL i stillingen som konsernsjef i New Store Europe.
Ny administrerende direktør i DHL Express blir Terje Aarbog.

Aarbog har vært salgs- og markedsdirektør i DHL Express Norge i mange år, og har 20 års fartstid i bransjen.

- Jeg har hatt en meget lærerik og spennende periode i DHL Express Norge. Etter nesten 6 år ved roret, føler jeg at jeg overlater et selskap i god form til en leder som vil ivareta den positive utviklingen. Terje har inngående kjennskap til vår strategi, det markedet vi opererer i og kjenner våre kunder godt. Terje har rett profil for den markedsposisjonen vi nå har, og vil være en viktig bidragsyter til at DHL Express Norge oppnår vekst og topp servicekvalitet, sier Roger Kormeseth.

Lederskiftet vil skje 1. juni.