• DHL Express/

Ny interkontinental tjeneste fra DHL: jorden rundt flight forbinder Hong Kong, Los Angeles og Leipzig

• Markedsledende nestedags leveringstjeneste blir tilgjengelig fra flere markeder i Asia til USA.
  • Styrket tilbud mellom vestre deler av USA til Europa.

DHL, verdens ledende internasjonale ekspressleverandør, forbedrer sine interkontinentale tjenester betraktelig. 27. mars går startskuddet for den nye jorden rundt flyvningen som vil forbinde Hong Kong, Los Angeles og Leipzig. Dette vil medføre en unik forbedring av tjenesten, og vil styrke viktige handelsbaner mellom Asia, vestre deler av USA og Kanada.

Transitt tiden mellom de tre områdene vil bli markedsledende. En rekke asiatiske byer som Singapore, Kuala Lumpur, Bankok og Manila -i tillegg til en rekke kinesiske byer, vil nå deler av USA og Kanada rekordfort.

For første gang vil kunder i mange asiatiske byer være i stand til å få levert sine forsendelser til deler av det amerikanske kontinent allerede dagen etter det er blitt sendt med DHL Express.

Mer informasjon, filmer og intervjuer her: