Din ERP signerer global partner avtale med IFS

Report this content

Din ERP annonserer at de har signert en global partneravtale med IFS, en ledende, global leverandør av forretningssystemer. Avtalen gjør det mulig for Din ERP å tilby sin Microsoft SharePoint-baserte front end til IFS Applications via IFS sine virksomheter over hele verden.

Det nye partnerskapet åpner for at IFS kan selge, implementere og supportere Din ERPs produkter. Din ERP tilbyr standardløsninger i SharePoint ferdig integrert med IFS-funksjonalitet som for eksempel, timeregistrering, reiseregning, innkjøp, dokumentbehandling, KPI-rapportering med mere. Alle løsningene er i drift hos flere store kunder.

"IFS var tidlig ute med å se det voksende behovet for mobil tilgang til forretningssystemet noe som er årsaken til at vi i dag kan tilby dette for hele vår produktportefølje ", sier IFS VP Global Alliances, David Eager. "Løsningene fra Din ERP gjør det mulig for våre kunder å utnytte disse mulighetene i enda større grad da de åpner for at IFS-funksjonalitet kan presenteres på nær sagt alle mobile enheter,  SharePoint og i  produktivitetsverktøy som Office 365. Jeg er glad for å inkludere Din ERP på en voksende listen over globale partnere."

Samarbeidet har vært aktivt i Skandinavia i over to år og har allerede ført til flere felles kontrakter. Den siste var med Avinor, som valgte IFS og Din ERP som leverandør for ny avviksløsning. Et annet eksempel er svenske Oriflame der målet er at SharePoint-løsningene fra Din ERP skal bli den nye brukerflaten for IFS Applications og andre interne applikasjoner.

"Vi har sett en voksende interesse for våre produkter internasjonalt de siste par årene. Det er derfor av stor verdi for oss og våre kunder at IFS nå er i stand til å ta en mer aktiv rolle i disse prosjektene globalt", sier Yngve Tronstad, CTO og styreleder i Din ERP.

Om Din ERP AS
I de fleste organisasjoner bruker ofte så mye som 80% av de ansatte kun 20% av funksjonaliteten i et ERP-system. I Din ERP fokuserer vi på å øke effektiviteten og arbeidsgleden for denne majoriteten av de ansatte. Dette gør vi ved å levere enkle, brukervennlige og visuellt tiltrekkende løsninger, i SharePoint og på alle mobile enheter, tett integrert med et hvert datasystem. Vi har et stort antall ferdige løsnigner for IFS Applications, så som  for eksempel Timeregistrering, Reiseregning, Innkjøp, Dokumenthåndtering med flere. Våre kunder sier blant annet "Integrasjonen mellom SharePoint og IFS bidrar til å strømlinjeforme våre prosesser og gir oss en mere effektiv og brukervennlig plattform".

Følg Din ERP på Twitter: @erpwebparts
Følg Din ERP på LinkedIn: linkedin.com/company/din-erp-as

Om IFS
IFS™ er en børsnoteret virksomhet (XSTO: IFS) grunnlagt i 1983. Virksomheten utvikler, levererer og implementerer IFS Applications™, et komponentbaseret forretningssystem. IFS fokuserer på bransjer hvor en eller flere av følgende kjerneprosesser er strategiske: service & vedlikehold, produksjon, logistikk og prosjekt.  IFS har mer enn 2000 kunder, er aktive i cirka 60 land og har 2800 ansatte. I 2012 gikk nettoomsetningen opp til SEK  2,7 milliarder.
For mere informasjon se www.IFSWORLD.com.

Følg IFS på Twitter: @ifsworld

Les mer om teknologi, innovasjon og kreativitet på IFS Blogs: http://blogs.ifsworld.com/

KONTAKT INFORMASJON

Yngve Tronstad