DNBNOR - HISTORISKE PRO FORMA-TALL FOR DNB NOR

I forbindelse med fusjonen mellom DnB Holding og Gjensidige http://www.newsweb.no/index.asp?melding_ID=89091 NOR er det utarbeidet et supplerende tallmateriale for DnB NOR-konsernet på pro forma basis. Materialet dekker årene 2001 og 2002 samt kvartalstall for de siste 4 kvartalene frem til og med 3. kvartal 2003, og er ment som et hjelpemiddel for investorer og analytikere som ønsker bedre finansielt innsyn i det fusjonerte konsernet bakover i tid. I forbindelse med fusjonen mellom DnB Holding og Gjensidige NOR er det utarbeidet et supplerende tallmateriale for DnB NOR-konsernet på pro forma basis. Materialet dekker årene 2001 og 2002 samt kvartalstall for de siste 4 kvartalene frem til og med 3. kvartal 2003, og er ment som et hjelpemiddel for investorer og analytikere som ønsker bedre finansielt innsyn i det fusjonerte konsernet bakover i tid. I den grad noe av det presenterte materiale avviker fra tidligere publiserte pro forma-tall er det redegjort for årsaken til dette. Foreløpige tall for 4. kvartal 2003 og årsregnskapet for 2003 vil bli publisert og presentert for markedet 26. februar. Vedlegg på www.newsweb.no