Ny leder i DnB NOR Eiendom

Terje Halvorsen er ansatt som ny administrerende direktør i DnB NOR Eiendom fra 1. juni 2011.

Eiendomsmeglerkjeden har cirka 100 kontorer rundt om i landet og 470 ansatte. I 2010 omsatte selskapet 20.433 boliger.

-DnB NOR Eiendom har vært svært godt drevet i mange år. I vår fikk selskapet Gullmegleren 2011 for bransjens beste boligprospekt og hentet også gullet for best i klassen for prosjektprofilering. Så det er med stor respekt jeg overtar ledelsen av selskapet, sier Terje Halvorsen.

Kjell Thomassen har sittet i sjefsstolen i DnB NOR Eiendom de siste 13 årene og blir nå pensjonist etter totalt 41 år i konsernet.

-Det er med både vemod og stolthet jeg forlater det største eiendomsmeglerselskapet i Norge. Vi har hatt en solid lønnsomhet som har gitt oss muligheter til å utvikle selskapet hele tiden. Spesielt spennende har den digitale utviklingen de siste årene vært, med løsninger for både mobil og Ipad og ikke minst kundedialog på facebook.

Terje Halvorsen kommer fra stillingen som direktør for Bedrifts- og foreningsavtaler i DnB NOR.
-Det er ”all time high” i boligmarkedet, og det gjør det ekstra spennende å overta sjefsstolen nå. Konkurransen i bransjen er tøffere enn noen gang. Jeg har en klar ambisjon om at DnB NOR Eiendom skal vokse videre og ta markedsandeler, spesielt i de store byene, sier Halvorsen.

DnB NOR har en markedsandel på omsetning av boliger på 19 prosent. DnB NOR tilbyr tjenester innen salg av bolig og fritidseiendommer, salg av leilighetsprosjekter og rådgiving i forbindelse med omsetning av fast eiendom.

Adm.dir. i DnB NOR Eiendom, Terje Halvorsen, mobil 928 89 360
Informasjonssjef i DnB NOR, Aud-Helen Rasmussen, mobil 911 36 371

Denne meldingen er sendt til deg fra DnB NOR. Hvis du vil strykes fra våre lister, vennligst send en e-post til kommunikasjon@dnbnor.no

Besøk oss på dnbnor.no