NYTT STYREMEDLEM I DNB NOR ASA

Siri Pettersen Strandenes blir nytt styremedlem i DnB NOR ASA etter Heidi M. Petersen. Strandenes ble valgt på representantskapsmøtet 11. desember 2007. Fullstendig melding på www.newsweb.no Siri Pettersen Strandenes blir nytt styremedlem i DnB NOR ASA etter Heidi M. Petersen. Strandenes ble valgt på representantskapsmøtet 11. desember 2007. Styret i DnB NOR ASA består av: · Olav Hytta (styreleder) · Johan Nic. Vold (nestleder) · Per Hoffmann (ansattvalgt styremedlem) · Nina Britt Husebø (ansattvalgt styremedlem) · Bjørn Sund (styremedlem) · Jørn O. Kvilhaug (ansattvalgt styremedlem) · Bent Pedersen (styremedlem) · Ingjerd Skjeldrum (ansattvalgt styremedlem) · Anne Carine Tanum (styremedlem) · Trine Sæther Romuld (styremedlem) · Siri Pettersen Strandenes (styremedlem) Styrevaramedlemmer for de ansattes representanter: · Bjørn Davidsen · Sverre Finstad · Jorunn Løvås · Tor M. Nordvold Les mer om styret og nytt styremedlem på www.dnbnor.com