Strømsgodset bytter bank

Strømsgodset Fotball og DNB er enige om en ny, historisk avtale som gjør banken til klubbens nye hovedsamarbeidspartner i de kommende sesongene. DNB vil pryde brystkassen til de regjerende seriemesterne fra Drammen.

Etter lang tids samtaler er Strømsgodset og DNB enige om det som er klubbens mest verdifulle samarbeidsavtale gjennom tidene. Daglig leder i Strømsgodset Erik Espeseth er glad over at avtalen endelig er i boks:

- Dette har tatt tid, men vi har hele tiden jobbet for å få på plass den riktige samarbeidspartneren for oss. Vi føler vi har lyktes 100% med dette, og at vi nå har en samarbeidspartner vi ønsker å utvikle klubben og våre verdier sammen med, sier Espeseth.

Langsiktig samarbeid

Avtalen har en tidsramme på 2+2 år. I midten av perioden skal partene ta en fot i bakken for å sikre fornyelse og utvikling. Begge parter har en klar intensjon om et langsiktig samarbeid.

- Vi har tegnet 2+2 år fordi det vil trigge begge parter til å levere, prestere og være på tå hev. Vi ønsker at vi hele tiden skal holde fokus på å optimalisere mulighetene i avtalen, og levere over forventningene. Vi håper og tror at DNB vil være Strømsgodsets hovedsamarbeidspartner i mange år etter at denne første avtalen utgår, sier Erik Espeseth i Strømsgodset.

Store muligheter

DNB vil prege brystet på Godset-drakten, og vil ellers være til stede der det er naturlig for en partner er. Merkevaresjef Camilla Forberg i DNB peker på at de ikke har kjøpt en seriemester, men inngått avtale med en nøktern, solid og utviklingsorientert klubb.

- Strømsgodset har levert fantastiske resultater de siste årene, og det er naturligvis viktig at laget lykkes. Men det er først og fremst klubbens soliditet, entusiasme og det engasjement klubben skaper i befolkningen og i regionen som gjør Strømsgodset så spennende og attraktive for oss, sier Camilla Forberg.

Målet for DNB at flere av Strømsgodsets tilhengere og sympatisører velger å bytte bank og forsikringsselskap til DNB, og det ligger store ekstra muligheter i avtalen dersom vi sammen med Strømsgodset lykkes med å øke markedsandelene i regionen.

- Dette er en stor avtale, ingen gave, og den er inngått med det vi mener er en svært attraktiv merkevare i Drammensregionen, sier merkevaresjef Camilla Forberg i DNB.

Ta gjerne kontakt med:

Camilla Forberg, merkevaresjef i DNB, tlf: 901 38 179, Camilla.Forberg@dnb.no

Erik Espeseth, daglig leder i Strømsgodset Fotball, tlf: 911 00 219, erik@godset.no