STYRET I DNB NOR BANK ASA

DnB NOR Bank ASA har på representantskapsmøtet 19. juni 2007 gjenvalgt Olav Hytta, Torill Rambjør og Per Hoffmann som styremedlemmer. Tore Olaf Rimmereid er valgt inn som nytt styremedlem. Sverre Finstad er gjenvalgt som varamedlem. Olav Hytta er gjenvalgt som styrets leder. Fullstendig melding på www.newsweb.no DnB NOR Bank ASA har på representantskapsmøtet 19. juni 2007 gjenvalgt Olav Hytta, Torill Rambjør og Per Hoffmann som styremedlemmer. Tore Olaf Rimmereid er valgt inn som nytt styremedlem. Sverre Finstad er gjenvalgt som varamedlem. Olav Hytta er gjenvalgt som styrets leder. Valgperioden er ett år for styreleder Olav Hytta og inntil to år for de andre. Styret består nå av følgende medlemmer: Per Hoffmann, Oslo (ansatt) Olav Hytta, Oslo (leder) Kari Lotsberg, Skien Bent Pedersen, Danmark Torill Rambjør, Tjøme Tore Olaf Rimmereid, Oslo Ingjerd Skjeldrum, Drammen (ansatt) og følgende ansattvalgte varamedlemmer: Sverre Finstad, Moelv Jorunn Løvås, Bergen http://www.newsweb.no/index.jsp?messageId=154611