DNB Bank ASAs tilbakekjøpsprogram er avsluttet

DNB Bank ASA («DNB») har avsluttet tilbakekjøpsprogrammet som ble annonsert 9. februar 2023

Totalt 5 116 200 aksjer ble kjøpt tilbake på handelsplasser, til en gjennomsnittspris på 201,0339 kroner. DNB eier etter dette totalt 5 116 200 egne aksjer – altså det samme antallet. Alle disse aksjene vil bli foreslått slettet på årets ordinære generalforsamling, som vil bli avholdt 25. april 2023.

På årets ordinære generalforsamling vil i tillegg 2 635 600 aksjer bli foreslått innløst fra den norske stat ved Nærings- og fiskeridepartementet («NFD»), slik at NFDs eierandel på 34 prosent forblir uendret.

For mer informasjon om tilbakekjøpsprogrammet vises det til børsmelding offentliggjort 9. februar 2023, som er tilgjengelig på www.newsweb.oslobors.no.

For ytterligere informasjon, vennligst ta kontakt med Rune Helland, leder for Investor Relations, på tlf. +47 23 26 84 00 eller +47 97 71 32 50.