Invitasjon til DNB Innsikt 2020

Velkommen til DNB Innsikt 2020, et nytt webinar der vi presenterer en ny rapport og hvor vi ønsker å bidra til deling av innsiktsdata.

I mars opprettet DNB et nytt innsiktsteam, som gjennom koronapandemien har satt sammen anonymisert statistikk basert på våre kunders totale kortbruk. Med over 1,8 millioner daglige korttransaksjoner gir dataene verdifull innsikt i handlemønster og konsum, samt hvordan en langvarig krise påvirker norsk næringsliv.

Vi vil ta dere med på innsiden av innsikten. Ine Oftedahl, direktør for datatransformasjon i DNB, vil presentere en rykende fersk rapport som viser hvordan norsk næringsliv, enkeltbransjer og du som privatperson har blitt påvirket av koronapandemien. Dere vil møte Ingjerd Blekeli Spiten, konserndirektør for personkunder i DNB, og Roger Antonesen, divisjonsdirektør for bedriftskunder, som vil fortelle om hvordan våre kunder har opplevd det siste halvåret.

Sted: Webinar
Dato: 28.10.2020
Tid: kl. 09.00 - 10.00

Opptak vil bli tilgjengelig i etterkant for alle påmeldte. Del gjerne invitasjonen med personer i redaksjonen som kan ha glede av webinaret.

Meld deg på her

Kontaktperson: