• DOF ASA/

DOF ASA DATTER GEOGRAPH SHIPPING AS HAR SIKRET SEG LANGTIDSKONTRAKT FOR SITT SKIP “SKANDI BERGEN”.

DOF ASA (DOF) har gleden av å meddele at dets datterselskap Geograph Shipping AS har sikret seg en langtidskontrakt (Bareboat) i Australia for sitt skip MS ”Skandi Bergen”. Skipet er et Multi Purpose Offshore Support skip, bygget og levert i 2007. Kontraktens varighet er på mellom 4 og 6 år innledningsvis. Bareboat befrakter er dmaa SEAFORCE Pty. Ltd. i Fyshwick, Australia. Skipet skal betjene en langtidskontrakt mellom bareboatbefrakteren og den Australske stat representert ved Customs and Border Patrol Services. Dmaa SEFORCE har inngått en underleverandøravtale med Teekay Marine Pty. Ltd. som maritim operatør for skipet under dets opphold i Australia. CEO i DOF, Mons S. Aase, sier at DOF er svært glade over å samarbeide med SeaForce og den Australske regjering, og denne kontrakten representerer en god kilde til et utmerket og suksessrikt samarbeide med vår australske samarbeidspartner og dets regjering. Kontaktperson: CEO Mons S. Aase, tlf. 91661012.