DOF INSTALLER ASA – Rettet emisjon

Det vises til pressemelding datert 10. september 2009 angående rettet emisjon i DOF Installer ASA (”DOF Installer”). Den 17. september 2009 sluttførte DOF Installer den rettede emisjonen av aksjer og reiste med det NOK 40 mill. Den rettede emisjonen må godkjennes i ekstraordinær generalforsamling den 24. september 2009. Som følge av den rettede emisjonen, vil totalt 800.000 nye aksjer bli utstedt til tegningskurs NOK 50 per aksje. Totalt antall utestående aksjer etter emisjonen vil være 6.431.000 aksjer. DOF Subsea Holdning 2, majoritetsaksjonær i DOF Installer, ble tildelt 567.000 nye aksjer og vil eie ca 53 % av aksjekapitalen i DOF Installer etter emisjonen. Formålet med emisjonen er å delfinansiere byggingen av DOF Installer’s fire store ankerhåndteringsskip som skal bygges av STX Europe i Norge (Aukra). Emisjonen ble administrert av Pareto Securities AS. For ytterligere informasjon, vennligs kontakt: Mons Aase, styremedlem i DOF Installer Tel: +47 91 66 10 12