DOF INSTALLER ASA – RETTET EMISJON GJENNOMFØRT

Det vises til pressemelding datert 18. mars 2010 vedrørende den planlagte rettede emisjonen i DOF Installer ASA (“DOF Installer”). Den 25. mars 2010 ble emisjonen gjennomført, noe som vil innbringe et bruttoproveny på NOK 150 millioner til DOF Installer. Emisjonen er betinget av godkjennelse fra generalforsamlingen i DOF Installer som vil bli avholdt den 6. april 2010. Som et resultat av emisjonen vil det bli utstedt totalt 7.500.000 nye aksjer til en tegningskurs på NOK 20 per aksje. Totalt antall utestående aksjer etter emisjonen vil være 13.931.000. DOF Subsea Holding 2 AS, majoritetsaksjonær i DOF Installer, ble totalt tildelt 5.9 millioner nye aksjer hvorav ca 1.9 millioner aksjer ble tildelt i henhold til fulltegningsgarantien. DOF Subsea Holding 2 AS vil ha en eierandel på ca 66.9% i DOF Installer etter emisjonen. Formålet med emisjonen er å delfinansiere byggingen av DOF Installers store ankerhåndteringsskip som bygges av STX Europe i Norge (Aukra). For ytterligere informasjon, vennligst kontakt: Mons Aase, styreformann i DOF Installer Tlf: +47 91 66 10 12 Important notice: This notice is not an offer for sale of securities in the United States. The securities referred to in this notice have not been, and will not be, registered under the Securities Act of 1933 and may not be offered or sold in the United States absent registration or an exemption from registration.