DOLPHIN GROUP - Seismisk 3D kontrakt for Artemis Arctic

Report this content

Dolphin Geophysical AS har kommet til enighet med LOTOS Exploration & Production Norge AS, som er operatør for lisensgruppen på blokk PL 503 i Nordsjøen, om innsamling av 1563 kvadratkilometer 3D seismikk i Nordsjøen. Prosjektet vil gjennomføres med Dolphin flåtens nylig kontraherte fartøy, M/V Artemis Arctic, som vil begynne innsamling i slutten av mai 2011.

M/V Artemis Arctic er et nytt innleid fartøy til den raskt ekspanderende Dolphin flåten og Dolphin er meget fornøyd med å bli tildelt oppdraget med å utføre dette arbeidet for LOTOS E&P Norge.

Atle Jacobsen, CEO of Dolphin kommenterer følgende; "Dolphin er meget tilfreds med å sikre kontinuerlig drift av Artemis Arctic og for å kunne samle inn seismiske 3D data på dette viktige området for Lotos E&P Norge i Nordsjøen. Vi er fullt kommitert til å operere Artemis Arctic effektivt og lønnsomt og vi jobber med å sikre en ytterligere ordrereserver for fartøyet".

For ytterligere informasjon, vennligst kontakt:

Atle Jacobsen, CEO
Mob:97 71 53 36