Oslo får egen eiendomsmesse

EasyFairs tar Eiendomsmessen og det svenske konseptet med til Oslo og Telenor Arena 28.–29. september 2016. Etter en grundig markedsundersøkelse har produktsjefen konkludert med at det finnes behov for en eiendomsmesse i bransjen. Dette behovet ønsker EasyFairs å dekke. Eiendomsmessene samler nesten 700 utstillere og 13 000 besøkere i Stockholm, Göteborg og Malmö. Fra 2016 arrangerer EasyFairs også messer i Oslo og København, med parallelle konferanser for å dekke alle behov i markedet.

”I dag kan vi stolt presentere en portefølje med tre hovedsteder: Stockholm, Oslo, København samt Göteborg og Malmö. Med lanseringen av Fokus Eiendom – en konferanse for beslutningstakere og ledere innen eiendoms- og byggebransjen – vil vi også gi markedet et komplett møtested”, sier Caroline Svärd, prosjektsjef for eiendomsmessene.

Under messen i Oslo vil EasyFairs lage en Økobygg-avdeling og en egen avdeling for sikkerhet.

”Dette er en perfekt kombinasjon for både utstillere og besøkere. Sikkerhet er et veletablert konsept og inngår som en del av eiendomsmessene i Sverige. Økobygg er et nytt og etterspurt tema som passer perfekt for målgruppen”, fortsetter Caroline Svärd.

For mer informasjon kan du kontakte: Prosjektsjef Caroline Svärd, tlf. 0046 (0)31-89 41 35, caroline.svard@easyfairs.com

Om bedriften: EasyFairs er Europas ledende arrangør av tids- og kostnadseffektive fagmesser. Messene pågår i to dager og er kun rettet mot innkjøpere og beslutningstakere. EasyFairs har hovedkontor i Brussel og gjennomfører årlig 100 messer i 16 forskjellige land. Du finner mer informasjon på www.Easyfairs.com.

Tags:

Quick facts