EasyPark og Q-Park lanserer telefonparkering på 70.000 p-plasser

EasyPark og Q-Park lanserer nå i samarbeid den sterkt etterspurte tjenesten telefonparkering. Tjenesten gir den parkerende muligheten til smidig og rettferdig etterskuddsbetaling av sin parkering. Tjenesten er i dag etablert i de fleste kommuner med avgiftsbelagt parkering og hos de aller fleste seriøse private p-selskap.

Med EasyPark starter bilisten enkelt parkeringen via mobiltelefonen. Tjenesten tillater den parkerende å styre sin parkering fra mobilen. Dvs at bilisten enkelt kan forlengeog avslutte sin parkering etter eget ønske da den enkelte mottar et kostnadsfritt sms varsel 15 min før p-tiden utløper. EasyPark tjenesten tilbyr fleksible betalingsløsninger knyttet opp mot både kredittkort, bensinkort, spesifisert faktura og mobilregning.

”Q-Park, et av Norges største parkeringsselskaper, har valgt å inngå avtale medEasyPark for å gi våre kunder enda en alternativ måte å betale sin parkering på, nemlig med mobilen. Den teknologien og tjenesten som EasyPark har utviklet gjennom flere år har etter hvert fått et godt fotfeste blant parkerende i flere store byer, både i innland og utland. Vi gleder oss til å kunne tilby denne tjenesten til våre kunder ogser frem til et godt samarbeid med EasyPark i årene som kommer.”, sier ToneWicklund-Hansen, adm Dir i Q-Park.

EasyPark sin tjeneste er tilrettelagt for både privatpersoner og bedrifter. Alle transaksjoner og p-kostnader samles, spesifiseres og frigjør dermed både tid og penger for bedriften da denne ikke lenger trenger å bruke unødvendig tid på administrasjon og refusjon av p-utgifter. Fakturaene er godkjente for revisjon og regnskap og bedriften får et meget godt overblikk over alle utgifter som har med parkering å gjøre. For den ansatte innebærer EasyPark en økt frihet og fleksibilitet som gjør det enklere for den enkelte å konsentrere seg om sine arbeidsoppgaver fremfor å bekymre seg for p-tid, kranglete p-automater og truende bøter.

”EasyPark er stolte av å kunne presentere et fullbyrdet samarbeid med Q-Park da viopplever en sterk etterspørsel i markedet etter tjenesten. EasyPark øker dermed sindekning på landsbasis med rundt 70.000 plasser og vi håper nå at resten av parkerings-Norge som enda ikke har denne tjenesten vil kaste seg rundt å se behovet i markedet”,sier Erik Oskar Audunhus, forretningsutvikler i EasyPark.

Om du har spørsmål, vennligst kontakt:

EasyPark AS

Erik Oskar Audunhus, Business Developer