EasyPark telefonparkering lanseres nå i Levanger og Kongsvinger!

EasyPark lanserer nå i samarbeid med Kongsvinger kommune og Levanger kommune en sterkt etterpurt tjeneste som telefonparkering nå har blitt de siste årene. Tjenesten, som i dag er å finne i de aller fleste kommuner med avgiftsbelagt bilparkering, yillater motorister å både betale og styre sin parkering via mobilen.

EasyPark forenkler parkeringshverdagen til enhver motorist som fra tid til annen trenger å parkere sitt kjøretøy på en avgiftsbelagt parkeringsplass. Med mobilen starter man enkelt en parkering i det man finner en ledig plass. Man kan velge å fastsette et tidpunkt for når parkeringstiden skal utløpe eller man kan la den stå åpen inntil man selv velger å avslutte den. Uansett mottar man et sms varsel 15 min før parkeringstiden utløper og man kan da vurdere om det er behov for å forlenge/utvide p-tiden.

Smidig, enkelt, tids- og kostnadsbesparende er nøkkelord EasyPark sine kunder bruker nårde skal beskrive mobil tjenesten som innebærer at man slipper alt som har med mynter, kort, parkeringsbøter, refusjon av parkeringsutgifter og stress å gjøre.

EasyPark sin tjenste er tilpasset alle og enhver, det være seg i jobb- eller privatsammenheng om man parkerer mye eller lite. Dersom man velger å benytte seg av EasyPark sin månedlige spesifiserte faktura samler man enkelt alle parkeringskostnader for en bedrift i én oversiktlig og revisorgodkjent faktura, som igjen sparer alle for all den tid og pes som har med administrasjon og refusjon av p-utgifter å gjøre. For den ansatte innebærer dette en mye greiere hverdag med økt frihet/flekibilitet slik at den enkelte kan konsentrere seg om sin kunde/jobb og slippe å bekymre seg for p-tid og faretruende p-bøter.

Hådtering og drifting av p-automater er i dag en affære som er meget kostbar for landetskommuner. Denne kostnaden forventes at kommer til å stige over tid da krav om sikkerhet i betalingsøyeblikket stadig vekk vil bli strengere og dermed vil kreve dyrere software og hardware. EasyPark tilbyr en virtuell p-automat løsning ved at den forvandler hver enkelt mobil til en personlig og “bærbar automat”. Dette betyr betydeligere lavere kostnader for kommunen samtidig som servicen for publikum forberedes.

Vi ønsker Levanger og Kongsvinger velkomne i ordningen og håper at stadig flere kommuner ser fordelene ved å tilby EasyPark som betalningskanal.

Om du skulle ha noen spørsmål vedrørende saken eller trenge mer informasjon om EasyPark generelt kan du lese mer om oss og vår tjenste på www.easypark.no eller ringe oss på tlf 03456.

Erik Oskar Audunhus, Business Developer

Tel: +44 03456 | eoa@easypark.net