EasyParks tidligere landssjef anerkjent av samlet bransje

Mauritz Börjeson har i dag rollen som Chief Business Development Officer i EasyPark Group, der han jobber med selskapets visjon og strategiske veikart. At han nå er blitt med i den eksklusive gruppen ”40 under 40” i en bransje med store endringer, betyr at han nå er en del av en gruppe bestående av 40 ledertalenter på tvers av bransjen i hele verden.

Eksklusiv talentgruppe

De 40 utvalgte tas i forbindelse med NPA 2016 Convention & Expo inn et skreddersydd utviklingsprogram, der de får muligheten til å møte hverandre for å diskutere og videreutvikle bransjen. I tillegg vil de ha kvartalsvise samtaler og bidra til forumet WeAreParking.org.

Fremtidsrettet anerkjennelse

Christine Banning, president for NPA, sier anerkjennelsen er viktig for bransjens yngste og smarteste hoder.

– Det er denne gjengen som vil sørge for bransjens fremtidige vekst og innovasjon. De 40 utvalgte representerer hele bransjen, og vi er glade for å kunne bidra med en felles plattform for videre utvikling, sier hun.

Viktig for hele bransjen

Johan Birgersson, administrerende direktør i EasyPark Group, sier han er glad for engasjementet NPA viser for bransjen som helhet.

– Dette er selvsagt en personlig viktig anerkjennelse med tanke på utvikling og hans fremtidige lederrolle. Samtidig er det en viktig anerkjennelse for EasyPark og bransjen som helhet, sier han.

For ytterligere informasjon, kontakt:

Stian André Holst, daglig leder i EasyPark Norge, telefon 911 61 706

Maurtiz Börjeson, Chief Business Development Officer EasyPark Group, telefon +46 73 325 36 44