Eberspächer Hydronic S3 Economy lanseres

-Nye innovative tilleggs-tjenester øker komforten i bilen din

Eberspächer Hydronic S3 Economy er en ny kompakt kupévarmer, som er brukervennlig og enkel å installere. De innovative tilleggs-tjenestene, med blant annet unik web-basert kontroll, Easystart Web, app kontroll og automatisk aktivering av vifte og ventilasjon, samt nytt diagnosesystem, tar high-tech komfort til et helt nytt nivå. Nå kan brukere over hele verden ha tilgang til motorvarmeren, vifte og ventilasjon, ytelsesdata og diagnostikk via mobil og Internett.

Eberspächer, den ledende systemutvikler og leverandør av varmeapparater, utvider sin produktportefølje med ny parkeringsvarmer Hydronic S3 Economy. Salgssjef Morten Veiglum i Eberspächer Norge sier:

"Nye Hydronic S3 Economy er en banebrytende alt-i-ett-løsning. Vi har lyttet spesielt til våre brukere, samt installasjons partnere for rekken av nyvinninger vi nå lanserer. Den moderne bilist er i dag online til en hver tid og de unike digitale tjenester Eberspächer nå tilbyr vil ikke bare forbedre inneklimaet i bilen, de gir også fleksibilitet til å styre varme, vifte, ventilasjon, ytelsesdata, temperatur og diagnostikk uansett hvor du er i verden. Dette er meget praktisk ikke minst for kunden, installatøren og serviceverksted"

Eberspächer Hydronic S3 Economy, EasyStart Fan og Easy Scan er nå tilgjengelig. Easy Start Web kommer senere i sesongen 2016/17

Se nedenfor for mer fakta om Eberspächer Hydronic S3 Economy og dens unike tilleggs-tjenester.

For mer informasjon, kontakt:

Morten Veiglum, salgssjef Eberspächer Norge, tlf: +47975 38 640 e-post: morten.veiglum@eberspaecher.com

Global contact

Anja Kaufer, Director Public Relations Eberspächer Group, tlf: +49711 939 0250 e-post: anja.kaufer@eberspaecher.com

Om Eberspächer
Eberspächer er en ledende global leverandør av eksos teknologi, kjøretøy varme og klimasystemer for busser. Eberspächer er også en profesjonell og innovativ partner til bilindustrien innenfor klimaanlegg til spesialkjøretøy og bilelektronikk. Kundene er alle innenfor europeiske, nordamerikanske, og stadig flere asiatiske personbil og kommersielle bilprodusenter. I 2015 omsatte Eberspächer gruppen for 4,4 milliarder Euro med 8600 ansatte. Norsk salgskontor er lokalisert i Oslo. Mer info på www.eberspaecher.no

Fakta Eberspächer Hydronic S3 Economy

• Kompakt, effektiv vannvarmer med CAN-bus grensesnitt som fungerer med alle typer drivstoff.
  • Innovative tilleggs enheter med innovative tjenester som Web Easy Start, EasyFan og Easy Scan. Med EasyStart Web tillater brukere over hele verden for å få tilgang til deres parkeringsvarmer via mobilt Internett. EasyFan gir økt komfort og tar automatisk vare på kontroll av luftstrømmen og vifteinnstillinger i bilen. Med Easy Scan, gir ny diagnose og serviceverktøy våre servicepartnere muligheten til enkelt og raskt analysere varmerens driftstilstand.
  • Forenklet og fleksibel installasjon: Vannstuss er fullt roterbar 360 grader, og utskiftbare.

Kompakt og robust vannvarmer for enkel installasjon
Eberspächer Hydronic S3 Economy er en enkel å bruke, bl.a med variabel styring av varmeeffekt. Vannvarmeren fungerer effektivt med alle vanlige typer drivstoff. Takket være sin robuste konstruksjon, med lukket viftemotor og separering av kalde og varme komponenter, er den konstruert for lang levetid. Høy IP beskyttelse sikrer også enheten mot fuktighet og vann, for eksempel høytrykksvasker.

Innovative tilleggs enheter med EasyStart Web, EasyFan og Easy Scan
Den nye kontrolleren EasyWeb gir unik mulighet for brukere å betjene deres motorvarmer, uansett hvor de er i verden. Kunden kan enten bruke sin smarttelefonen via app eller logge seg på via nettleseren, og om ønskelig kan opptil fire brukere ha tillgang mot samme varmer, Følgende web side benyttes for registering www.myeberspaecher.com Når registeringen er utført kan brukeren, uavhengig av avstand, og fra nesten hvor som helst i verden med nettverksdekning, starte sin motorvarmer, programmere den, laste ned dagens ytelsesdata som temperatur eller distribuere til fjerndiagnostikk for servicehjelp. Easy Start Web er også kompatibel med den forrige utvalg av styreenheter og varmere i Hydronic og Airtronic serien. Easy Start Web er enkel å installere takket være en innebygd antenne og pre-installert SIM-kortet i mottakeren delen.

EasyFan er en ny type viftestyring inkludert i Hydronic S3 system som skaper økt komfort, og gir en effektiv drift av parkeringsvarmeren, også for eldre varmere. EasyFan aktiverer automatisk vifte og ventilasjonsinnstillinger i bilens klimakontroll,, og justerer alle elementene til den optimale "varme" modus. Etter endt oppvarming tilbakestiller systemet automatisk spjell og vifteinnstillinger i henhold til tidligere valgte innstillinger. Installasjonen er utført med ferdig programmerte enheter som er spesifikke for kjøretøyet.

Easy Scan gir diagnostikk og serviceverktøy som oppfyller OEM standarder. Installasjons verksteder får et enkelt diagnose og serviceverktøy for omfattende analyse av driftsforhold i varmesystemet. Dette inkluderer hjelp under første oppstart av varmer, feil analyse av enheten og komponenter, diagnoseresulterer i klar tekst, og funksjonstesting av kjøretøyprogrammer. Serviceverksted kan lagre resultatene i form av enkel grafikk for senere evaluering. Diagnostisering og serviceverktøy kan kobles til via CAN-bus grensesnitt til Hydronic S3 Economy for dataoverføring. Nye Easy Scan erstatter tidligere diagnose system, Edith, og er også bakoverkompatibel med luft og vannvarmere produsert fra 2007/2009.

Forenklet og fleksibel installasjon
De nye kontaktene er fullt roterbar 360 grader og fullt utskiftbare. Alt for å sikre enkel og rask montering på et antall forskjellige monteringsposisjoner. Optimalisert brakett muliggjør installasjon i svært små områder, og gir et vibrasjonsfritt feste med bare én bolt. Via Eberspächer Partner Portal gis flere tips om nye installasjons anbefalinger og monteringssett for enkel ettermontering på et stort antall bilmodeller.

Tags: