Kafékvalitet på skrivebordet: Eden Springs lanserer en ideell kaffemaskin for arbeidsplassen.

Report this content

Europas ledende drikkeleverandør på arbeidsplassen, Eden Springs, har slått seg sammen med kaffemaskineksperten Animo for å levere kaffe av kafékvalitet på nordiske arbeidsplasser.

Den omfattende drikkemenyen som man finner i en velassortert kaffebar er nå tilgjengelig på arbeidsplassen med Animo Optifresh-maskinen fra Eden Springs. Du kan velge mellom 12 ulike typer drikke med utsøkt smak som lages av friske bønner eller malt kaffe, inkludert tradisjonell filterkaffe, espresso, cappuccino og latte macchiato.

Animo-maskinene er svært miljøvennlige og er utstyrt med en isolert varmtvannstank for å forhindre varmetap så vel som en intelligent energisparemodus som aktiveres når maskinen ikke er i bruk. Et permanent filter i rustfritt stål erstatter papirfilteret og en innebygd automatisk rensefunksjon reduserer vedlikeholdstiden og kostnaden for kontorlederne.

Veit Seemann, administrerende direktør i Eden Springs Norden, sier: "I Eden Springs streber vi for både å yte service av høy kvalitet og å gi et tilbud til markedet som er i tråd med de høyeste kvalitetsstandardene for kaffesmak og praktisk funksjon. Den nye Animo kaffemaskinserien er skreddersydd for å møte behovet til kontorer som konsumerer 100-200 kopper per dag. Vi er svært glade for å kunne levere et miljøvennlig, stilig og pålitelig produkt som lager kaffedrikker med en fantastisk smak til våre kunder."

Edens kunder kan velge blant en rekke premium gourmet-kaffemerker til bruk i Animo-maskinen inkludert Robert Paulig, Merrild, Gevalia, Arvid Nordquist og Segafredo, for å garantere kaffedrikker med kafékvalitet til både ansatte og kunder hele dagen.

Animo Optifresh kaffemaskinserien leveres nå av Eden Springs i Danmark, Finland, Norge og Sverige og vil bli rullet ut over hele Europa i 2015. Eden Springs administrerende direktør Raanan Zilberman, legger til: "Eden Springs har som mål å tilfredsstille våre kunders behov for vann og kaffe på kontoret. Vi vil fortsette å sette kundene først ved alle våre nye produktlanseringer og aktivitet knyttet til flotte produkter som Animo Optifresh."

For å finne ut mer om Eden Springs kan du besøke www.edensprings.com.

For mer informasjon ber vi deg ta kontakt med Erik Holmen, Nordic Commercial Director, på +47 99 59 0759.

Om Eden Springs

Eden Springs er en ledende leverandør av vann- og kaffeløsninger for kontorer i Europa. Eden har sitt hovedkontor i Sveits og leverer høykvalitets tjenester til en installert kundebase på mer enn 650.000 i 15 land.

Eden Springs tilbyr en rekke ulike integrerte vann- og kaffeløsninger som er utviklet for å dekke mange smaksønsker og krav fra en svært ulik kundebase. Løsningene omfatter et bredt utvalg av enkeltstående flaskevannskjølere, drikkevannskjølere og småpakkeflasker, så vel som varme drikkeløsninger inkludert enkeltstående kaffemaskiner, høykvalitetskaffe, te og annet tilbehør.

Konsernet Eden Springs har mer enn 2200 ansatte og styrer et distribusjonsnettverk over hele kontinentet inkludert produksjonsanlegg, filialer og servicebiler. Størrelsen på virksomheten er oppnådd gjennom en kombinasjon av en gründerholdning til forretningsdriften, markedsekspansjon og høy kvalitet på driften samt gjennomføring av over 80 oppkjøp av ulikt volum siden 1998. For mer informasjon kan du se www.edensprings.com.

I Norden har Eden Springs lokale vann- og kaffeoperasjoner i Danmark, Finland, Norge og Sverige der vi betjener over 26.000 kunder. For mer informasjon ber vi deg gå til www.edensprings.dk, www.edensprings.fi, www.edensprings.no, eller www.edensprings.se.

Tags: