Eficode blir nå Atlassian Platinum-partner i nordiske land

Lese original

Eficode har nylig fått status som Atlassian Platinum Solution Partner i Norge, og kan nå tilby lokale tjenester til kunder i Finland og de tre skandinaviske markedene.

Two persons, one holds a flag mixed with 4 nordic flags and there's an Atlassian platinum partner logo on a cloud

Helsinki, Finland, 28. oktober 2020 – Eficode, Europas ledende DevOps-selskap, har over ti års erfaring i å hjelpe bedrifter med programmene og skyløsningene til Atlassian. Eficode har nå fått Platinum Partner-status i Danmark, Finland, Norge, Sverige og Nederland, og gir dessuten støtte til Atlassian-kunder i Tyskland.

Atlassian annonserte nylig sin plan om å bli et “cloud-first”-selskap. Denne planen ser for seg at Atlassian-kunder kommer til å migrere til Atlassian Cloud og Data Center. Atlassian har også oppdatert Cloud-pakken sin. Som Atlassians «DevOps partner of the year» to år på rad og eksperter på skytjenester, er Eficode godt rustet til å gi kunder råd om hvordan de skal migrere til Atlassian Cloud eller Data Center. De vet også hvordan man kan redusere kostnader og maksimere ytelse.

I tillegg til skreddersydde tjenester rundt strategi og implementering tilbyr Eficode vedlikehold og brukerstøtte for Atlassians verktøy som driftsleverandør. Atlassians verktøy er også en del av Eficode ROOT DevOps Platform, som dekker hele syklusen for programvareutvikling fra kravhåndtering til kontinuerlige leveranser og analyse. Utviklere kan fokusere på å gi kundene merverdi, mens Eficodes team tar seg av jevnlig vedlikehold og oppdateringer.

«Vi bruker verktøy fra Atlassian for å optimere flere av produktene våre. Eficode støtter oss kontinuerlig med sin DevOps-ekspertise, slik at vi får utnyttet Atlassian-pakken best mulig», sier Kenneth Jes Juliussen, Head of Development Support hos Bankdata, en av de største fintech-selskapene i Danmark.

Eficode har gjennom flere år opparbeidet seg solid kjennskap til Atlassian og er nå den eneste kurspartneren til Atlassian i Skandinavia. Kurs i Jira og Confluence er en viktig del av Eficode Academy, ved siden av opplæring i DevOps, Agile og kontinuerlige leveranser.

«Det å dele kunnskap med og tilby opplæring til kundene våre er en viktig del av Eficodes oppdrag. Vi tror på livslang læring og vil bidra til at kundenes team får ferdighetene som trengs til å få størst mulig utbytte av Atlassians tilbud,» sier Marko Klemetti, CTO hos Eficode.

Eficode er stadig på utkikk etter nye løsninger og kan allerede hjelpe kunder med Jira Align, en plattform som implementerer og utvider skalerbare, agile rammeverk (SAFe).

Lauri Palokangas, Chief Marketing Officer, lauri.palokangas@eficode.com, +358 50 486 4918

Eficode er det ledende DevOps-selskapet i Europa og er med sine over 300 ansatte i sju land en pådriver i DevOps-bevegelsen og moderne programvareutvikling.

Eficode ROOT er en ledende DevOps-plattform, som dekker hele syklusen for programvareutvikling fra kravhåndtering til kontinuerlige leveranser og analyse. Det tar i bruk verktøy fra Atlassian-stacken og open source-systemer som Jenkins og Kubernetes. Plattformen leveres som en driftstjeneste i skyen. Eficode ROOT kombinerer ekspertise innen DevOps med bransjeledende automatiseringer og verktøy og tilbyr sentralisert tilgangskontroll med oversikt over prosjektets status, kvalitet og ytelse i sanntid.

For mer informasjon, besøk www.eficode.com

Tags: