ULVANG SATSER PÅ DAMENE

Report this content

P R E S S E M E L D I N G ULVANG SATSER PÅ DAMENE (Oslo, oktober 04) Ulvang lanserer en ny undertøyskvalitet denne høsten - Kvarts. I tillegg er den klassiske og gjennomprøvde 235 g merinoullkvaliteten videreutviklet og har fått navnet Granitt. Begge kvaliteter kommer i egne damekolleksjoner. Den nye undertøyskvaliteten Kvarts er beregnet til aktiv bruk året rundt og består av to lag; polyester inn mot huden og 100% Ulvang-ull ytterst. Polyesterlaget inn mot huden gjør at plagget er garantert kløfritt, og den myke og behagelige Ulvang-ullen sørger for isolasjon og varme. Kvarts har et funksjonelt snitt, og kan vaskes på ullprogram 40°C og tørkes i trommel (Total Easy Care) . Både Kvarts og Granitt kommer i egne damekolleksjoner. Modellene er tilpasset damers fysikk og anatomi, og har et feminint snitt. Produktene er til salgs i ledende sportsbutikker. Veiledende utsalgspris dame og herre kr. 399,- til kr. 499,-. Barn kr. 249,- til kr. 299,-. For mer informasjon: Produktansvarlig Grethe Tveitnes Tlf. 22 07 68 52/ 90 17 81 34 grethe@elitesport.no Se også Ulvangs nettside: www.ulvang.no Bedriftsinformasjon: Elite Sport AS er totalleverandør av småvarer/omløpsvarer til sportsforhandlere. Firmaet eier i dag merkevarene Ulvang, Bavac og XL-1. Omsetningsutviklingen har vært meget positiv. Elite Sport AS er 100% eid av Swix Sport AS. Swix er heleid av Ferd konsernet, et av Norges største, privateide selskaper. ------------------------------------------------------------ Informasjonen er sendt gjennom Waymaker http://www.waymaker.no Nedenstående filer kan lastes ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/10/22/20041021BIT22400/bild.html Bilde