Ellos’ første Mini Me-kolleksjon i samarbeid med Angelica Svanström

Angelica Svanström har, i samarbeid med Ellos, designet en Mini Me-kolleksjon som hverken gjør avkall på mote eller komfort. «Vi ville skape en unik kolleksjon til kvinner som ammer og har barna med seg på fest eller middag. Selvfølgelig kan hvem som helst – ammende eller ei – bruke plaggene. Høstens farger og nyanser legger grunnlaget for kolleksjonen, og barnas klær matcher fint inn i farge og kvalitet», sier Karin Verdoes, designsjef for Ellos Fashion.

Det nyeste designsamarbeidet som Ellos lanserer er med Angelica Svanström – og vi er definitivt ikke skuffet. Amming er noe Angelica ofte fremhever i sine kanaler, og her har hennes motebevisste fingerspissfølelse blandet seg med en av de tingene hun brenner for. Kolleksjonen består av en samling feststemte klær til dame, matchende sett til barn og myke bodyer i herlige farger til baby. Dameklærne, som går i høstens rolig glødende fargeskala, er perfekte til sesongens middager sammen med venner.

«Jeg har alltid drømt om å designe klær, så svaret ga seg selv da jeg fikk spørsmålet. Jeg så klærne for meg ganske tidlig – jeg visste at jeg ville lage en kolleksjon for dame, barn og baby. Siden jeg ammer selv, var det viktig for meg at dameklærne ikke skulle være vanskelige eller problematiske å gjøre det i. Hvem som helst kan selvsagt ha på seg plaggene, men jeg ville designe feststemte, fine plagg som ikke gjør det vanskelig å amme fritt», sier Angelica Svanström.Kolleksjonen består av en kjole og en bluse for dame, en kjole og to sett for barn og en body i to ulike farger for baby. Hele kolleksjonen oser høst og går igjen i hverandre – farger og mønstre matcher mellom de ulike plaggene.

«Angelicas sans for stil og detaljer er virkelig unik – vi er så fornøyde med samarbeidet. Blusen og kjolen er festfine, og tilpasset en kvinne som ikke vil gjøre avkall på hverken stil eller familieliv. Du skal selvfølgelig kunne ta med deg barnet ditt på fest, og amme uten å måtte kle av deg», sier Karin Verdoes, designsjef for Ellos Fashion.

Kampanjen lanseres på Ellos’ nettside i uke 38.

For mer informasjon, kontakt:

Kampanjebilder: https://we.tl/t-G1C7i62tws

Ellos er en ledende e-handelsaktør for mote, hjem og skjønnhet i Norden. Varemerket Ellos er velkjent, og vi har ca 1,6 millioner aktive kunder. I nær relasjon med våre kunder streber vi kontinuerlig etter å utvikle og gi attraktive tilbud. På ellos.no finner du over 400 varemerker for den moderne kvinnen og hennes familie. For oss er kunden alltid i fokus.

Ellos er den største e-handelsaktøren innen Ellos Group. For mer informasjon om Ellos Group, besøk gjerne www.ellosgroup.com. Der kan du blant annet lese mer om vår historie, vårt arbeid for bærekraft og vår visjon. Der kan du også søke ledige jobber. Hovedkontoret ligger i Borås der firmaet ble grunnlagt i 1947.