Ellos Home lanserer livsstilskonseptet Staycation

Ellos Home introduserer et nytt livsstilskonsept, Staycation, inspirert av hotellverdenen. Den nye kolleksjonen gir Ellos’ kunder mulighet til å skape en luksuriøs og avslappet hotellfølelse hjemme, og samtidig gjøre bevisste valg for en bærekraftig hverdag. Hver interiørdetalj i kolleksjonen er nøye designet, skapt for å vare over tid og kan bli tekstile klassikere.

Med det nye moderne livsstilskonseptet Staycation styrker Ellos sitt tilbud innen interiør. Kolleksjonen inneholder blant annet sengetøy i både bomull og lin, forseggjorte pynteputer, frottéhåndklær, dekor, jacquardvevde duker, møbler og tepper. Kolleksjonen bygger på en deilig og avslappet følelse av å bo på hotell med oppgradert kvalitet.

- Vi ser i dag at opplevelser og restitusjon er i fokus for å finne balanse i livet. Ellos’ ambisjon var å skape en kolleksjon med en unik blanding av nøye designede gjenstander som gjør at vi kan unne oss det lille ekstra for økt velvære hjemme. Det var også viktig for oss med design som varer over tid, som har en unik verdi og som skaper glede hver dag, sier Ulrika Sjövall, designsjef hos Ellos.

Hele kolleksjonen lanseres på Ellos.no den 11.02., og skal oppleves som matchet samtidig som den gir mulighet til å skape en personlig stil. Den er en blanding av robuste detaljer som dusker og grove detaljer blandet med vakker sateng og fløyel. Symbolet for kolleksjonen er en skilpadde, og «Bring your own magic» er nøkkelordene for konseptets utvikling.

For mer informasjon, kontakt:

Pressebilder: https://we.tl/t-kE5FVATysZ
Packshots: https://we.tl/t-RXVJhBhfQm

Ellos Group er nordens ledende e-handelsgruppe med e-handelsplattformene Ellos, Jotex, Stayhard og Homeroom. I nært forhold til våre millioner av kunder, prøver vi kontinuerlig å utvikle og tilby attraktive og bærekraftige mote- og hjemmeprodukter for hele familien. I nært forhold til våre millioner av kunder, strever vi kontinuerlig med å utvikle og tilby attraktive og bærekraftige mote- og hjemmeprodukter for hele familien. For oss er kunden alltid i fokus. Med innovasjon, kreativitet og bærekraft søker vi stadig nye veier, store og små. Ellos Group, med hovedkontor i Borås, opererer i alle nordiske land. Ellos Group har rundt 550 ansatte og omsetter for rundt 2,6 milliarder svenske kroner. Siden 2019 har Ellos Group vært en del av det børsnoterte motekonsernet FNG NV med virksomhet i hele Europa.

Sitater

Vi ser i dag at opplevelser og restitusjon er i fokus for å finne balanse i livet. Ellos’ ambisjon var å skape en kolleksjon med en unik blanding av nøye designede gjenstander som gjør at vi kan unne oss det lille ekstra for økt velvære hjemme. Det var også viktig for oss med design som varer over tid, som har en unik verdi og som skaper glede hver dag.
Ulrika Sjövall, designsjef