Ellos i samarbeid med Alexia Kafkaletos

Ellos lanserer nå en elegant skokolleksjon sammen med kreatøren Alexia Kafkaletos. Med fokus på nøye utvalgte materialer, farger og kvaliteter er det skapt en kolleksjon med produkter som holder seg trendy år etter år.

Vi blir daglig eksponert for nye trender, derfor har Ellos’ siste kampanje fokusert på å skape en tidløs kolleksjon. Sammen med kreatøren Alexia Kafkaletos har Ellos laget en design som er minimalistisk og stilren med en elegant og kul følelse for å passe alle. Målet med kolleksjonen er at den skal føles moderne uansett hvilke trender som er aktuelle.

«Det var viktig for meg å designe produkter som jeg selv har lyst til å bruke. Jeg ville skape en tidløs kolleksjon som føles både elegant og feminin, men også kul. Brunt er for eksempel min favorittfarge, og vi jobbet lenge med å få frem den perfekte brunfargen – noe jeg virkelig syns vi klarte», sier Alexia Kafkaletos.

I kolleksjonen inngår sporty sneakers i ulike farger og modeller, samt sandaler og sandaletter i nedtonet design. Skoene er enkle å kombinere både til hverdags og fest. Når vi nå begynner å skimte vårværets ankomst, legges mange av vinterklærne på hylla. Da er det enkelt å legge til tidløse og nedtonede detaljer til sesongens trender.

«Alexia var helt riktig person for denne kolleksjonen. Hennes stilrene og feminine stil lyser virkelig gjennom i de produktene som ble designet. Tidløst er et ord som føles helt rett i dagens mote. Har man velvalgte basisplagg i garderoben, kommer man langt. Deretter er det enkelt å legge til moderne og sesongbaserte detaljer for å sette sitt eget personlige preg», sier Karin Verdoes, designsjef på Ellos Fashion.

Kampanjen lanseres torsdag 17. mars på Ellos’ nettside.

For mer informasjon, kontakt:

Kampanjebilder:  https://we.tl/t-ThKGAQurPI

Ellos er en ledende e-handelsaktør for mote, hjem og skjønnhet i Norden. Varemerket Ellos er velkjent, og vi har ca 1,6 millioner aktive kunder. I nær relasjon med våre kunder streber vi kontinuerlig etter å utvikle og gi attraktive tilbud. På ellos.no finner du over 400 varemerker for den moderne kvinnen og hennes familie. For oss er kunden alltid i fokus.

Ellos er den største e-handelsaktøren innen Ellos Group. For mer informasjon om Ellos Group, besøk gjerne www.ellosgroup.com. Der kan du blant annet lese mer om vår historie, vårt arbeid for bærekraft og vår visjon. Der kan du også søke ledige jobber. Hovedkontoret ligger i Borås der firmaet ble grunnlagt i 1947.