Ellos i samarbeid med Elsa Billgren – Innred sommerhytta med Elsas utvalgte vintagetekstiler

I samarbeid med Elsa Billgren lanserer Ellos nå et begrenset opplag av vintagetekstiler. Slippet skjer i forbindelse med en større hjemkolleksjon som sammen forgyller feriens jordbærsteder – sommerhusene.

Med dette samarbeidet tar Ellos ytterligere et grep om de tekstile ressursene som allerede eksisterer. Bloggeren, programlederen og forfatteren Elsa Billgren har med stor omhu valgt ut et antall vintagetekstiler i retroromantisk stil, perfekt å bruke som duker eller servietter. Lanseringen handler om å blande gammelt med nytt, og å ta vare på alt det vi allerede har tilgjengelig.”Vintage og Elsa er en åpenbar kombinasjon. Det har vært fantastisk å få ta del av Elsas enorme kompetanse og sans for vintagetekstiler. Utvalget hennes oser noe unikt og ekte – det er ren luksus å få selge denne håndplukkede kolleksjonen”, sier Jennifer Åhman, designsjef på Ellos Home.

Ved å ta vare på ressurser som allerede finnes, har Billgren sammen med Ellos fanget løftet om en fredelig,
omfortabel sommer i kolleksjonen med vintageprodukter. Kampanjen, som er fotografert i Billgrens sommerhus
å Gotland, er en retroromantisk forsmak på ferien.

"Det var en selvfølge for meg helt fra begynnelsen at tekstilene skulle være vintage. Det er så mange skatter der ute som ofte forbigås. Jeg vil ta vare på dem, og oppmuntre andre til å gjøre det samme", sier Elsa Billgren om samarbeidet.

Lanseringen av kolleksjonen og samarbeidet skjer 27. april, salget foregår i Ellos' nettbutikk.

For mer informasjon, kontakt:

Kampanjebilder: https://we.tl/t-rgeOrNiNi0

Ellos er en ledende e-handelsaktør for mote, hjem og skjønnhet i Norden. Varemerket Ellos er velkjent, og vi har cirka 1,6 millioner aktive kunder. I nær relasjon med våre kunder streber vi stadig etter å utvikle og tilby attraktive tilbud. På ellos.no finner du over 400 varemerker for den moderne kvinnen og hennes familie. For oss er kunden alltid i fokus. Ellos.no er den største e-handelssiden innen Ellos Group. For mer informasjon om Ellos Group, besøk gjerne www.ellosgroup.com. Der kan du blant annet lese mer om vår historie, vårt bærekraftarbeid og vår visjon. Der kan du også søke ledige stillinger. Hovedkontoret ligger i Borås, Sverige, hvor bedriften ble grunnlagt i 1947.