Ellos lanserer høstkampanje i samarbeid med Loreen

Ellos viser høstens trender sammen med artisten Loreen i en ny kampanje. Som en del av kampanjen har Loreen tolket Ellos’ låt «Walk With Me» med budskapet om å omfavne mangfold og inkludering.

I Ellos’ høstkampanje «Made by Women» viser Loreen Ellos’ høstkolleksjon hvor strikkegensere og ytterplagg spiller hovedrollen. Nøkkelordene er urbant og stilrent. Plagg i svart, navy og plommefarget med innslag av lysere blått og grått styles i uventede kombinasjoner og matches med grove støvler og boots for den perfekte høststilen.

I forbindelse med kampanjen har Loreen spilt inn en tolkning av Ellos’ låt «Walk with me», skrevet av Julia Jonas i samarbeid med Ellos. Det er en ambient tolkning som lar Loreens unike uttrykk ta plass. Hennes visjon og intensjon med tolkningen er å omfavne mangfoldet og alles rett til å bli inkludert i samfunnet.

- Vi er så stolte over at et ikon og en verdensstjerne som Loreen er først ute med å tolke Ellos’ låt «Walk With Me». Loreen både deler og representerer Ellos’ verdier når det gjelder mangfold og alle kvinners rett til å ha sitt eget uttrykk, og hun har virkelig lyktes med å formidle dette i sin tolkning, sier Anna Westlund, Creative Director på Ellos.

- Denne kampanjen har et viktig og sterkt budskap. Akkurat nå i det politiske klimaet rundt om i verden er det spesielt viktig å løfte fram mangfoldet og alles rett til å ta plass i samfunnet. Å virkelig forstå det vakre i våre ulikheter, og hvordan vi gjennom å lære av hverandre kan vokse som mennesker i våre egne liv. Med kvinnen som avsender, sier Loreen.

Kampanjen lanseres på Ellos.no den 2. oktober.

For kampanjebilder: Ellos Dropbox
For video: https://youtu.be/0gE5EHk69mU

For mer informasjon, kontakt:
Anna Westlund, Creative Director Ellos
Marina Davarinou, VD Ellos

Om oss

Ellos Group er nordens ledende e-handelsgruppe med e-handelsplattformene Ellos, Jotex, Stayhard og Homeroom. I nært forhold til våre millioner av kunder, prøver vi kontinuerlig å utvikle og tilby attraktive og bærekraftige mote- og hjemmeprodukter for hele familien. I nært forhold til våre millioner av kunder, strever vi kontinuerlig med å utvikle og tilby attraktive og bærekraftige mote- og hjemmeprodukter for hele familien. For oss er kunden alltid i fokus. Med innovasjon, kreativitet og bærekraft søker vi stadig nye veier, store og små. Ellos Group, med hovedkontor i Borås, opererer i alle nordiske land. Ellos Group har rundt 550 ansatte og omsetter for rundt 2,6 milliarder svenske kroner. Siden 2019 har Ellos Group vært en del av det børsnoterte motekonsernet FNG NV med virksomhet i hele Europa.

Sitater

Vi er så stolte over at et ikon og en verdensstjerne som Loreen er først ute med å tolke Ellos’ låt «Walk With Me». Loreen både deler og representerer Ellos’ verdier når det gjelder mangfold og alle kvinners rett til å ha sitt eget uttrykk, og hun har virkelig lyktes med å formidle dette i sin tolkning.
Anna Westlund, Creative Director på Ellos