Emily Slotte innleder julesesongen hos Ellos med designsamarbeid

Ellos tyvstarter julen med et designsamarbeid sammen med influenceren Emily Slotte. Kolleksjonen inneholder en herlig blanding av smått og godt som får oss til å lengte etter alt som har med julen å gjøre. Gavepapir, etiketter og juletrepynt – alt i myke, naturnære farger som oser like mye av Emilys herlige innhold som av Ellos. Og hva du enn gjør, ikke gå glipp av julestjernen! Det kan faktisk være the one – den vi har lett etter i alle år.

«ENDELIG får jeg dele noe jeg har jobbet med hele året! Jeg har nemlig designet herlig julepynt for Ellos som slippes den 13. oktober (skru på alarmen!)», skriver Emily Slotte på sin Instagram-konto om samarbeidet. Og ja, vi setter på alarmen! Nå som høsten gjør sitt inntog utenfor vinduet, lengter vi etter å slå på julemusikken her hjemme, pynte med adventsstjerner og finne frem den spesielle stemningen som straks innfinner seg. Emily Slottes kolleksjon sammen med Ellos er akkurat det vi trenger for å lindre lengselen!

Kolleksjonen består av gavepapir, etiketter, juletrepynt og julestjerner – alt i ulike farger, mønstre og størrelser. «Emily Slotte var en soleklar samarbeidspartner for oss på Ellos. Det var helt riktig at det ble en tyvstart på julen. Emilys sans for farge, stil og form er en perfekt match for oss – høytidssesongen kunne ikke startet bedre!», sier Mathilda Göthberg, Collab & Influencer Marketing Manager på Ellos.

Juletrepynten går i samme mønster og fargekombinasjon som julestjernene. Gavepapiret, som vi mer enn gjerne hadde tapetsert et helt rom med, fører tankene til en landlig, lun jul.

«Jeg er helt forelsket i det mønstrete papiret jeg designet med inspirasjon fra tapeter og naturen. Et papir som helt klart passer under juletreet, men også på bursdagsgaven – akkurat som jeg ville ha det! Jeg er så stolt at jeg nesten sprekker over dette samarbeidet, og håper inderlig at dere liker kolleksjonen like mye som jeg gjør», fortsetter Emily på Instagram.

For mer informasjon, kontakt:

Kampanjebilder: https://we.tl/t-T90D0hfpNX

Ellos Group er nordens ledende e-handelsgruppe med e-handelsplattformene Ellos, Jotex og Homeroom. I nært forhold til våre millioner av kunder, prøver vi kontinuerlig å utvikle og tilby attraktive og bærekraftige mote- og hjemmeprodukter for hele familien. For oss er kunden alltid i fokus. Med innovasjon, kreativitet og bærekraft søker vi stadig nye veier, store og små. Ellos Group, med hovedkontor i Borås, opererer i alle nordiske land og på utvalgte markeder i Europa. Ellos Group har rundt 600 ansatte og omsetter for rundt 3,6 milliarder svenske kroner.

www.ellosgroup.com