Fia Anderberg designer undertøy sammen med Ellos

Designsamarbeidet mellom Ellos og den svenske influenceren Fia Anderberg har resultert i plagg som er nærmest huden – en undertøyskolleksjon. Resultatet har blitt en herlig miks av romantisk rosa, flatterende brune og klassisk svarte fargekombinasjoner. Blonde møter myke materialer, og gjør Fias design til noe vi gjerne ikler oss – om og om igjen.

Influenceren Fia Anderberg har, sammen med Ellos, designet en kolleksjon med undertøy i romantisk brune og rosa nyanser blandet med svart, klassisk blonde. Kroppen bærer oss gjennom livet, og alt den går gjennom etterlater avtrykk. Strekkmerker i huden, arr og smilerynker – hva hadde vi vært uten dem? Dette er en kolleksjon som unner kroppen litt ekstra, noe deilig og komfortabelt.

«Myke materialer og romantisk design med vakker gammeldags rosa og en ny spennende brun farge – for å sammenfatte kolleksjonen i en setning! Vi elsker Fias fingerspissfølelse, og samarbeidet har resultert i en rekke produkter vi er så stolte over», forteller Karin Verdoes, designsjef på Ellos Fashion, om kolleksjonen.

Kolleksjonen byr på undertøy i en design som sannsynligvis aldri går av moten. Kanskje inneholder kolleksjonen den perfekte julegaven til en venn, partner eller hvorfor ikke deg selv?

For mer informasjon, kontakt:

Kampanjebilder: https://we.tl/t-NDZLxcw9My

Ellos Group er nordens ledende e-handelsgruppe med e-handelsplattformene Ellos, Jotex og Homeroom. I nært forhold til våre millioner av kunder, prøver vi kontinuerlig å utvikle og tilby attraktive og bærekraftige mote- og hjemmeprodukter for hele familien. For oss er kunden alltid i fokus. Med innovasjon, kreativitet og bærekraft søker vi stadig nye veier, store og små. Ellos Group, med hovedkontor i Borås, opererer i alle nordiske land og på utvalgte markeder i Europa. Ellos Group har rundt 600 ansatte og omsetter for rundt 3,6 milliarder svenske kroner.

www.ellosgroup.com