Krickelin designer mote- og hjemprodukter til stranden i nytt samarbeid med Ellos

For en uke siden kunne vi se Kristin «Krickelin» Lagerqvist som en av frontfigurene i Ellos’ Made by Women-kampanje. Nå er hun tilbake igjen – denne gangen i sitt andre designsamarbeid. Denne gangen har Krickelin, sammen med Ellos, designet en strandkolleksjon fylt av både mote- og hjemprodukter til sommerens varme dager. «Målet var å skape vakre og klassiske strandprodukter som skal føles aktuelle og fine neste sommer, sommeren etter og forhåpentligvis sommeren etter der», sier //Krickelin.

Sist vi så Krickelin var hun en av frontfigurene i Ellos’ kampanje for Made by Women. Nå er hun tilbake igjen – denne gangen i sitt andre designsamarbeid med Ellos. Det første samarbeidet besto av puter i restestoff. Denne gangen har Krickelin designet en strandkolleksjon. Den nye kolleksjonen er en av de første kolleksjonene som består av både mote- og hjemprodukter – alle nøye fremstilte med presisjon i hver detalj. Til tross for Krickelins trendbevissthet lå ikke det primære fokuset på å kun skape en vakker og tidløs kolleksjon, men heller på at produktene skulle være komfortable og multifunksjonelle.

«Jeg ville skape komfort du kan ta med deg på stranden. Derfor designet jeg strandplagg man kan bevege seg i uten at de sklir av eller henger løst. Jeg designet også en strandpute og et gigantisk håndkle som man både kan sove på og bruke som underlag når det er tid for en matbit», sier Krickelin.

Kolleksjonen som Krickelin har laget består av kjoler, badedrakter og bikinier i rustrøde nyanser. I tillegg til å bare designe moteprodukter, har hun også designet håndklær og tepper samt et pledd og en pute. Med varme nyanser bringer kolleksjonen tankene til en ferie utenlands.

«Rød appelsin, franske strender, lunkent hav, små viker, fargerike engblomster, syrlig limonade og grafiske mønstre er det som har inspirert meg og gitt liv til denne kolleksjonen. Målet var å skape vakre og klassiske strandprodukter som skal føles aktuelle og fine neste sommer, sommeren etter og forhåpentligvis sommeren etter der», sier Krickelin.

Kampanjen lanseres torsdag 2. juni, og er tilgjengelig på Ellos’ nettside.

For mer informasjon, kontakt:

Kampanjebilder:  https://we.tl/t-llBxaqTaSd

Ellos er en ledende e-handelsaktør for mote, hjem og skjønnhet i Norden. Varemerket Ellos er velkjent, og vi har ca 1,6 millioner aktive kunder. I nær relasjon med våre kunder streber vi kontinuerlig etter å utvikle og gi attraktive tilbud. På ellos.no finner du over 400 varemerker for den moderne kvinnen og hennes familie. For oss er kunden alltid i fokus.

Ellos er den største e-handelsaktøren innen Ellos Group. For mer informasjon om Ellos Group, besøk gjerne www.ellosgroup.com. Der kan du blant annet lese mer om vår historie, vårt arbeid for bærekraft og vår visjon. Der kan du også søke ledige jobber. Hovedkontoret ligger i Borås der firmaet ble grunnlagt i 1947.