Linda-Marie Nilsson i størrelsesinkluderende designsamarbeid med Ellos

For tredje gang lanserer Ellos et kolleksjonssamarbeid med vår alles Linda-Marie Nilsson. Denne gangen dreier det seg om festkjoler og accessoirer for sommerens herlige tilstelninger. Størrelsesspennet strekker seg over hele Ellos’ utvalg, nemlig 34/36 til 58/60 – her er det noe for de aller fleste. Så skal du i bryllup eller en stor fest i sommer og leter etter den perfekte kjolen? Vi tror vi har funnet den til deg.

Skjelldetaljer, blonder, sateng, ballongermer og vakre fargekombinasjoner – dette er kolleksjonen som får oss som ikke skal i bryllup i sommer til å ønske en invitasjon i postkassen. Du som leter etter den perfekte kjolen – brudepike eller gjest – trenger nok ikke å lete så mye lenger enn til Ellos’ siste designsamarbeid med Linda-Marie Nilsson. I tillegg til at kolleksjonen inneholder de perfekte kjolene, skoene og øredobbene, strekker størrelsesspennet seg helt fra 34/36 til 58/60 – her er det virkelig noe for de fleste. Og vi som ikke har fått noen bryllupsinvitasjon enda kan puste ut – kjolene passer like fint til andre feiringer i sommer.

«Inspirasjonen bak kolleksjonen er egentlig bare ett eneste ord: Kjærlighet. Jeg ville at hvert plagg, smykke og sko skal få det til å sitre i brystet av kjærlighet. At de kan gi deg, du som skal på fest eller i bryllup – som gjest eller brudepike – litt ekstra mot til å våge. Våge å ta plass, danse som om ingen ser på og våge å føle deg som den vakreste i hele verden», sier Linda-Marie Nilsson om kolleksjonen.

De tilhørende accessoirene setter prikken over i-en for kolleksjonen. Her er det sko og øredobber, og som bonus finnes det også en sløyfe for å matche inn de dresskledte. Denne kolleksjonen er en hyllest til kjærligheten, til kroppen og til alle stunder som er verdt å feire.

«Vi er så glade og stolte over designsamarbeidet. Denne kolleksjonen er fantastisk, hver eneste kjole føles personlig og utrolig forseggjort. Fargene og materialene oser sommer. Her finnes kjolene og accessoirene for alle sesongens feiringer», sier Karin Verdoes, designsjef for Ellos Fashion.

Kampanjen og kolleksjonen lanseres den 25. april på Ellos’ nettside.

For mer informasjon, kontakt:

Kampanjebilder: https://we.tl/t-LCA4yAZnIk

Ellos Group er nordens ledende e-handelsgruppe med e-handelsplattformene Ellos, Jotex og Homeroom. I nært forhold til våre millioner av kunder, prøver vi kontinuerlig å utvikle og tilby attraktive og bærekraftige mote- og hjemmeprodukter for hele familien. For oss er kunden alltid i fokus. Med innovasjon, kreativitet og bærekraft søker vi stadig nye veier, store og små. Ellos Group, med hovedkontor i Borås, opererer i alle nordiske land og på utvalgte markeder i Europa. Ellos Group har rundt 600 ansatte og omsetter for rundt 3,6 milliarder svenske kroner.

www.ellosgroup.com