Marie Olsson Nylander, Alexandra Bring og Kristin Lagerqvist intervjuer seg selv i Ellos’ nye Made by Women-kampanje

«About the female body, trends and the future» er navnet på Ellos’ nye kampanje som lanseres under konseptet Made by Women. Filmene frontes av tv-profilen Marie Olsson Nylander, influenseren Alexandra Bring og bloggeren Kristin «Krickelin» Lagerqvist. I samtale med seg selv svarer de på spørsmål om hvordan de ser på sine yrker og hva de tenker når det gjelder forbruk, kropp og alle livets vendinger.

«About the female body, trends and the future» er den nyeste kampanjen som lanseres under konseptet Made by Women. Tidligere år har emner som kvinnekropp og kvinnelighet blitt portrettert gjennom filmer hvor blant andre profiler som Linnea Henriksson, Roshi Hoss og Karin «Kajjan» Andersson har medvirket. Denne gangen valgte Ellos å kjøre en ny vri på sitt tidligere konsept. I årets filmer kan vi se tv-profilen Marie Olsson Nylander, influenseren Alexandra Bring og bloggeren Kristin «Krickelin» Lagerqvist intervjue seg selv.

«Ved at Marie, Alexandra og Kristin stilte spørsmål til seg selv, ble det en mer ærlig dialog hvor de kunne spørre seg selv om egne tanker og idéer – litt «hva tenkte du her»-følelse. Samtalene førte til interessante diskusjoner om forbindelsen mellom disse tre spennende kvinnenes yrker, kvinnekropp, bærekraft og forbruk», sier Anna Westlund, Creative Director på Ellos.

I utgangspunktet ble Made by Women skapt med formålet å fremme kvinnelighet og stille spørsmål ved normer. Samtidig som det fortsatt utgjør grunnlaget, har initiativet vokst for å inkludere flere viktige samfunnsspørsmål.

«Med Made by Women vil vi løfte forskjellige typer historier fra forskjellige typer kvinner. Vi håper at disse samtalene kan inspirere til at vi våger å vise oss mer menneskelige. At vi kan være med og bidra til et samfunn som gir deg lov til å være akkurat den du er», fortsetter Westlund.

Kampanjen er tilgjengelig på Ellos’ nettside, YouTube-kanal, Facebook og Instagram.

For mer informasjon, kontakt:

Kampanjebilder:  https://we.tl/t-Gy9shq9nVA

Ellos er en ledende e-handelsaktør for mote, hjem og skjønnhet i Norden. Varemerket Ellos er velkjent, og vi har ca 1,6 millioner aktive kunder. I nær relasjon med våre kunder streber vi kontinuerlig etter å utvikle og gi attraktive tilbud. På ellos.no finner du over 400 varemerker for den moderne kvinnen og hennes familie. For oss er kunden alltid i fokus.

Ellos er den største e-handelsaktøren innen Ellos Group. For mer informasjon om Ellos Group, besøk gjerne www.ellosgroup.com. Der kan du blant annet lese mer om vår historie, vårt arbeid for bærekraft og vår visjon. Der kan du også søke ledige jobber. Hovedkontoret ligger i Borås der firmaet ble grunnlagt i 1947.