Marie Olsson Nylander i nytt designsamarbeid med Ellos

Den som husker fjorårets suksesskolleksjon av tepper vet at man må få med seg dette samarbeidet. Marie Olsson Nylander er tilbake med et nytt utvalg tepper og en kampanje som (selvfølgelig) er fotografert i hennes fantastiske hus på Sicilia. «Den store forskjellen fra min forrige teppekolleksjon er vel at jeg våget å ta det litt mer ut nå. Samtidig vil jeg at alt skal kunne knytes sammen – har du et teppe fra forrige kolleksjon passer det veldig fint sammen med den nye», sier Marie.

Akkurat i tide til høstens første famlende dager lanserer Ellos en hjemkolleksjon i designsamarbeid med Marie Olsson Nylander – en velkomponert samling tepper med like deler rustikk eleganse og Maries egen, personlige touch. Kampanjen tar oss med inn i Maries drøm av et hus på Sicilia, og guider oss gjennom alle hjemmets rom. Her finnes – i tillegg til alt vi forventet oss og litt til av oppfølgeren til fjorårets suksesskolleksjon – inspirasjon til høstens innredning. For visst blir vi litt sugne på å oppdatere innendørs når det krispe, mørke smyger seg innpå utenfor vinduet?

«Jeg ville skape en myk og jordaktig kolleksjon i naturmaterialer. For mange er teppet basen i rommet – man møblerer og innreder ut fra det, og det har jeg tenkt på. Jeg håper samtidig at det finnes noe også for de som slenger inn et teppe når alt annet er ferdig. Jeg syns kolleksjonen har alt, både utropstegnet – wow-et, liksom – og et grunnlag man kan fortsette ut fra», forteller Marie Olsson Nylander.

Den som ikke rakk å klikke hjem et teppe fra fjorårets kolleksjon har altså nå fått en ny sjanse. Samtidig er kolleksjonen like aktuell for de som fikk hjem et teppe, og som føler at rommene i hjemmet trenger å knytes sammen. «Den store forskjellen fra min forrige teppekolleksjon er vel at jeg våget å ta det litt mer ut nå – gjøre teppene litt mer, litt tyngre, litt modigere. Samtidig er det sånn i min innredning at alt skal kunne knytes sammen – så har du et teppe fra forrige kolleksjon, passer det veldig fint sammen med den nye», fortsetter Marie.

«Å fortsette samarbeidet med Marie har fra vår side vært en selvfølge – kolleksjonene blir fantastiske. Maries gode sans er sjelden og matcher så godt til Ellos’ uttrykk. Å se Marie jobbe er like fascinerende hver gang», sier Mathilda Göthberg, Collab & Influencer Marketing Manager på Ellos.

Kampanjen og kolleksjonen lanseres den 15. september på Ellos’ nettside.

For mer informasjon, kontakt:

Kampanjebilder: https://we.tl/t-ny8g7GtyjY

Om Ellos

Ellos er en af Nordens førende e-handelsvirksomheder inden for mode, skønhed og bolig. Hos os er kunden altid i fokus.

Med mere end 1,6 millioner aktive kunder stræber vi konstant efter at udvikle og tilbyde attraktive produkter. På ellos.dk finder du mere end 500 brands til den moderne kvinde og hendes familie.

Ellos er en del af Ellos Group.
For mere information om Ellos Group, besøg gerne www.ellosgroup.com. Her kan du blandt andet læse mere om vores historie, vores arbejde med bæredygtighed og vores vision. Du kan også finde jobopslag og søge job hos os.

Ellos har kontor i Sverige, Norge, Finland og Danmark.
Ellos Group’s hovedkontor ligger i Borås i Sverige, hvor virksomheden blev grundlagt i 1947.