Marie Olsson Nylanders nye teppekolleksjon fra Ellos er alt vi ønsker oss

Marie Olsson Nylander har fått hele Skandinavia til å drømme om rustikke hjem i eklektisk stil – gjerne med italiensk touch. Nå som hun er tilbake med en ny teppekolleksjon i samarbeid med Ellos, står vi i kø for å få kloa i et av teppene. Få en sneakpeek på den fantastiske kolleksjonen her, og husk å sette på alarm. De kommer til å selge som varmt hvetebrød.

Marie Olsson Nylander, entreprenør, stylist og kreatør, er tilbake i et nytt kolleksjonssamarbeid med Ellos. Vi har sett hennes design før, og vi har sett hvor fort den blir utsolgt. Denne gangen kommer vi til å stå klare til å klikke hjem våre favoritter – tepper til å investere i.

Tung som et hjems røtter – slik beskrives kolleksjonen på Ellos’ kampanjeside. Og visst er dette en samling flotte tepper som alle gir et modent, tungt inntrykk. Den skandinaviske enkelheten er der, samtidig som noe modigere tar plass.

«Marie Olsson Nylander gjør ingenting annet enn å imponere – igjen og igjen. Hennes utrolige sans for detaljer og kvaliteter er fantastisk, og resulterer i tepper som overgår forventningene. Det finnes virkelig noe for alle – den som våger litt mer og den som vil ha et roligere grunnlag. Naturmaterialer kombineres med jordaktige farger og eklektiske mønstre. Den som vil investere i et unikt håndlaget teppe, som kommer til å kunne bli med lenge i hjemmet, har virkelig sjansen nå!», sier Jennifer Åhman, designsjef på Ellos Home.

Kampanjen og kolleksjonen lanseres den 14. september på Ellos’ nettside.

For mer informasjon, kontakt:

Kampanjebilder: https://we.tl/t-oYwXnRn24V

Ellos Group er nordens ledende e-handelsgruppe med e-handelsplattformene Ellos, Jotex og Homeroom. I nært forhold til våre millioner av kunder, prøver vi kontinuerlig å utvikle og tilby attraktive og bærekraftige mote- og hjemmeprodukter for hele familien. For oss er kunden alltid i fokus. Med innovasjon, kreativitet og bærekraft søker vi stadig nye veier, store og små. Ellos Group, med hovedkontor i Borås, opererer i alle nordiske land og på utvalgte markeder i Europa. Ellos Group har rundt 600 ansatte og omsetter for rundt 3,6 milliarder svenske kroner.

www.ellosgroup.com