Norske Emilie Tømmerberg i designsamarbeid med Ellos

Influencer, blogger og content creator Emilie Tømmerberg fra Bergen er profilen bak Ellos’ siste designsamarbeid. Sammen leverer de en gnistrende festkolleksjon som får oss til å lengte etter sesongens høytid og festligheter. Se hele kolleksjonen og bli inspirert!

Akkurat i tide til festenes høysesong leverer Ellos ytterligere et spennende designsamarbeid – denne gangen med Emilie Tømmerberg. En gnistrende, glitrende samling kjoler blandes med stilrene og enklere plagg.

«Jeg elsker feminine silhuetter, og det føles som denne kolleksjonen hyller nettopp det. Sammen med paljetter er det en perfekt kombo – enkelt å kle både opp og ned. Vi har også plagg med herlige draperinger som faller pent», sier Emilie Tømmerberg om kolleksjonen.

Emilies stilsikre fingerspissfølelse gjør det enkelt å finne noe for de som lengter etter å pynte seg skikkelig – og de som er mer komfortabel i noe nedtonet og stilrent, finner også alternativer. Her er det både kjoler til å legge under juletreet og kjoler til å bruke selv. Så skal du på julebord, nyttårsfest eller vil gi bort en ordentlig fin gave, bør du sjekke denne kolleksjonen!

«Vi ville ta inn en profil som føltes åpenbar til en festkolleksjon for jul og nyttår – Emilie Tømmerberg er en perfekt match! Paljettene, skjæringene og draperingene får i alle fall oss til å lengte etter festenes høysesong, og vi er så glade for å endelig kunne presentere resultatet», sier Karin Verdoes, designsjef på Ellos Fashion.

Kampanjen og kolleksjonen lanseres den 3. november på Ellos’ nettside.

For mer informasjon, kontakt:

Kampanjebilder: https://we.tl/t-V4pIrhw4SG

Ellos Group er nordens ledende e-handelsgruppe med e-handelsplattformene Ellos, Jotex og Homeroom. I nært forhold til våre millioner av kunder, prøver vi kontinuerlig å utvikle og tilby attraktive og bærekraftige mote- og hjemmeprodukter for hele familien. For oss er kunden alltid i fokus. Med innovasjon, kreativitet og bærekraft søker vi stadig nye veier, store og små. Ellos Group, med hovedkontor i Borås, opererer i alle nordiske land og på utvalgte markeder i Europa. Ellos Group har rundt 600 ansatte og omsetter for rundt 3,6 milliarder svenske kroner.

www.ellosgroup.com