Penny Parnevik i kolleksjonssamarbeid med Ellos Home – «en mini-me-kolleksjon for soverommet!»

Med våren i sikte lanserer Ellos en sengetøykolleksjon sammen med Penny Parnevik. Lyse farger og herlige mønstre som ikke bare slipper inn vårsolen på soverommet – «For meg er det viktig å ha et hjem som tillater litt skitt i krokene. Derfor ville jeg designe sengesett med mønstre som skjuler kaffeflekken fra morgenkaffen i sengen», forteller Penny Parnevik.

En mini-me-kolleksjon for soverommet? Ja, takk! Penny Parnevik (kjent fra tv-serien ‘Parneviks’ og nå en av Sverige største influencere) har sammen med Ellos designet sengesett som kommer i to størrelser – et for sengen din og et for barnas. Penny satte både farge og ord på noen av de følelsene som følger med det å ha barn – inspirert av egen hverdag som småbarnsforelder – og skapte en nydelig kolleksjon vi gjerne rer opp med i alle husets soverom!

«Jeg ville skape en kolleksjon som føltes varm, kvikk og som foreldre kan relatere seg til. Mange kjenner nok til den langstrakte leggetiden, søvnløse netter og behovet for kaffe om morgenen. Det er inspirasjonen til produktene, fremstilt med kjærlighet og en dose humor som vi alle trenger!», sier Penny Parnevik om kolleksjonen.

Hvert sengesett er oppkalt etter stunder, øyeblikk og tanker i småbarnsårene: Coffee stains, Lullaby og Breakfast in bed er noen eksempler. Mellom sømmene hviler små hilsener fra Penny til den som trenger det, hvisking som minner om at de søvnløse nettene ikke varer for alltid. Og for den som er ferdig med småbarnsårene, eller kanskje aldri har vært der, for den hvor nettene er lange og fredelige, er kolleksjonen en herlig våroppdatering for soverommet.

«Pennys kolleksjon har en leken blanding av herlige mønstre og glade farger som virkelig passer til alle vårens stunder på soverommet. Helt klart en vitamininnsprøyting alle småbarnsforeldre trenger i hverdagen», sier Jennifer Åhman, designsjef for Ellos Home.

Kampanjen og kolleksjonen lanseres den 26. januar på Ellos’ nettside.

For mer informasjon, kontakt:

Kampanjebilder: https://we.tl/t-p2eFtsRKRo

Ellos Group er nordens ledende e-handelsgruppe med e-handelsplattformene Ellos, Jotex og Homeroom. I nært forhold til våre millioner av kunder, prøver vi kontinuerlig å utvikle og tilby attraktive og bærekraftige mote- og hjemmeprodukter for hele familien. For oss er kunden alltid i fokus. Med innovasjon, kreativitet og bærekraft søker vi stadig nye veier, store og små. Ellos Group, med hovedkontor i Borås, opererer i alle nordiske land og på utvalgte markeder i Europa. Ellos Group har rundt 600 ansatte og omsetter for rundt 3,6 milliarder svenske kroner.

www.ellosgroup.com