Skandinavisk og naturnær med innslag av kravløs enkelhet – slik ser julen ut hos Ellos

Julen hos Ellos går i jordnære nyanser, uten press og krav. Høytiden som nærmer seg kan føre til stress, selv hos den mest tålmodige. Ellos’ siste interiørkampanje oppmuntrer til en fredelig jul hvor alle krav og forpliktelser settes på pause. Kolleksjonen, som her tolkes av Krickelin, Angelica Svanström og Anna Kubel, kombinerer både det rustikke og tradisjonelle og det dempede og skandinaviske – en komplett kolleksjon til julens dekorasjoner.

Ellos’ siste interiørkolleksjon inspirerer til en kravløs og enkel jul. Naturnære farger og detaljer kombineres med rolige, jordnære nyanser og innslag av glitter, gull og dempet rosa. Det finnes også rustikke og tradisjonelle valgmuligheter for en mer klassisk stil. Kampanjen viser frem tre måter å innrede julen på sammen med Krickelin, Angelica Svanström og Anna Kubel. De tre stilene fanger noe eget og unikt – kolleksjonen har noe for alle.

«Vi vil gjøre julen så enkel som mulig for kundene våre. Alt som trengs til hjemmet og julegavene skal kunne finnes hos oss, derfor fremstilte vi denne kolleksjonen i tide til advent. Rustrødt og en svakt dempet rosa sammen med naturinspirerte basisfarger legger grunnlaget for kolleksjonen. Mørke nyanser i grønt og brunt skaper en rustikk følelse, mens innslag av glitter og gull letter opp og setter den herlige julestemningen vi alle lengter etter», sier Jennifer Åhman, designsjef for Ellos Home.

Vi er mange som kjenner igjen stresset i forbindelse med julehøytiden. Tanken med kolleksjonen og budskapet i kampanjen er at vi ikke skal la sesongen fylles med krav og forpliktelser – det skal istedenfor finnes tid til avkobling sammen med kjente og kjære. Se hele kolleksjonen, bli inspirert av kampanjen og les Ellos’ tips for en mer stressfri jul på deres nettside!

Kampanjen lanseres i uke 45 på Ellos’ nettside, hvor kolleksjonen også kommer for salg.

For mer informasjon, kontakt:

Kampanjebilder:  https://we.tl/t-W3ObQ39ABT

Ellos er en ledende e-handelsaktør for mote, hjem og skjønnhet i Norden. Varemerket Ellos er velkjent, og vi har ca 1,6 millioner aktive kunder. I nær relasjon med våre kunder streber vi kontinuerlig etter å utvikle og gi attraktive tilbud. På ellos.no finner du over 400 varemerker for den moderne kvinnen og hennes familie. For oss er kunden alltid i fokus.

Ellos er den største e-handelsaktøren innen Ellos Group. For mer informasjon om Ellos Group, besøk gjerne www.ellosgroup.com. Der kan du blant annet lese mer om vår historie, vårt arbeid for bærekraft og vår visjon. Der kan du også søke ledige jobber. Hovedkontoret ligger i Borås der firmaet ble grunnlagt i 1947.