TINE ANDREA OG ELLOS LANSERER KOLLEKSJON – HELT I LIN

Det siste designsamarbeidet fra Ellos er en kolleksjon helt i lin skapt av den norske kreatøren Tine Andrea. Kolleksjonen er forseggjort og fremstilt med nøye presisjon for å skape en tidløs følelse på tvers av sesongene. «Det har vært utrolig spennende og lærerikt å få til bra snitt, lekre detaljer og tidløs design sammen med Ellos», sier Tine Andrea.

Sommeren er i anmarsj. Det betyr at vi vil se mer og mer av trendmaterialet lin i butikkene. Et luftig og svalt naturmateriale som gjør seg like fint på varme sommerdager som på kjølige høstkvelder. Sammen med Ellos har den norske kreatøren Tine Andrea Lauvli designet en kolleksjon helt i lin. En kolleksjon som er forseggjort og fremstilt med nøye presisjon for å skape en tidløs følelse på tvers av sesongene.

«Det var viktig for meg å skape noe jeg selv har lyst til å bruke i mange år fremover! Jeg elsker det minimalistiske og klassiske. Det har vært utrolig spennende og lærerikt å få til bra snitt, lekre detaljer og tidløs design sammen med Ellos!» sier Tine Andrea om samarbeidet.

Kolleksjonen består av en dress, et sett i to ulike farger og to kjoler. Fargepaletten går i en vakker grønnfarge og tradisjonell lys beige. Kolleksjonen bringer tankene til en varm sommerkveld i godt selskap.

«Samarbeidet med Tine Andrea har fungert utrolig bra. Lin utgjør virkelig det ultimate basisplagget i sommergarderoben siden det kapsler inn sommerfølelsen. Det føltes derfor helt riktig å skape en kolleksjon helt i lin. Jeg kan garantere at vi vil se mye mer lin fremover» – sier Karin Verdoes, designsjef på Ellos Fashion.

Kampanjen lanseres 21. april, og er da tilgjengelig på Ellos’ nettside.

For mer informasjon, kontakt:

Kampanjebilder:  https://we.tl/t-qO3sYa9fxY

Ellos er en ledende e-handelsaktør for mote, hjem og skjønnhet i Norden. Varemerket Ellos er velkjent, og vi har ca 1,6 millioner aktive kunder. I nær relasjon med våre kunder streber vi kontinuerlig etter å utvikle og gi attraktive tilbud. På ellos.no finner du over 400 varemerker for den moderne kvinnen og hennes familie. For oss er kunden alltid i fokus.

Ellos er den største e-handelsaktøren innen Ellos Group. For mer informasjon om Ellos Group, besøk gjerne www.ellosgroup.com. Der kan du blant annet lese mer om vår historie, vårt arbeid for bærekraft og vår visjon. Der kan du også søke ledige jobber. Hovedkontoret ligger i Borås der firmaet ble grunnlagt i 1947.