Tv-profilen Marie Olsson Nylander innleder samarbeid med Ellos

I september er hun igjen aktuell med ‘Husdraumar på Sicilia’ som er tilbake med sesong nummer to. Den som ikke klarer å vente bør sjekke Marie Olsson Nylanders samarbeid med Ellos. Marie har nemlig innredet et hjem i Italia med deres siste interiørkolleksjon – og det er ikke det siste vi ser til Marie og Ellos sammen. Senere i høst kommer det noe helt spesielt, røper Anna Westlund, Creative Director på Ellos.

Smaken av moden appelsin. Lukten av milde vinder, en frisk duft av raslende løv og skiftende stauder. Selv om sommeren fortsatt er nær, gir Ellos’ siste kolleksjonen en forfriskende forsmak på høstsesongen. Kampanjen i seg selv er en velkomponert blanding av interiørstylisten og tv-profilen Marie Olsson Nylanders uttrykk og Ellos’ nedtonede, myke persona. Det skandinavisk enkle brytes av mot rustikke og kraftige innslag, Maries fingerspissfølelse binder sommeren (som vi ikke helt vil kvitte oss med enda) sammen med høstens sobre uttrykk.

«Samarbeidet med Ellos er mitt første kommersielle prosjekt, og det har vært utrolig gøy! Kolleksjonen i seg selv er fantastisk og enkel å jobbe med, jeg så ganske fort for meg et tydelig bilde av stylingen. Deretter, når jeg er på plass, jobber jeg gjerne på instinkt – det må man nesten gjøre som interiørstylist. Følelsen i rommene er noe helt annet i virkeligheten enn på bilder. Høstsesongen blir begivenhetsrik og spennende. Jeg lengter etter alt som er på gang», sier Marie Olsson Nylander om samarbeidet.

Kampanjen er bare en del av samarbeidet mellom Marie og Ellos – det er mer på vei. Vi får vente og se nøyaktig hva det er, men det er klart at det dreier seg om mer hjemmeinnredning. Etter høstens første store samarbeid kan vi, til tross for sommerens lyse varme, ikke la være å lengte etter alt det den nye sesongen har å by på.

«De færreste har vel gått glipp av ‘Husdraumar på Sicilia’. Et samarbeid med Marie var en selvfølge for oss – hennes stil og Ellos’ uttrykk er en match man får lete etter. Marie har evnen til å skape et hjem ut fra noe andre kanskje bare hadde droppet. Hun ser et grunnlag, og lykkes med å synliggjøre det for andre ved å legge til riktige detaljer. Det er like fascinerende som fantastisk å se henne i arbeid. Og ja, del to av samarbeidet … Vi er veldig forventningsfulle”, sier Anna Westlund, Creative Director på Ellos.

Kampanjen og kolleksjonen lanseres den 10. august på Ellos’ nettside.

For mer informasjon, kontakt:

Kampanjebilder:  https://we.tl/t-9kZf5bfOLI

Ellos er en ledende e-handelsaktør for mote, hjem og skjønnhet i Norden. Varemerket Ellos er velkjent, og vi har ca 1,6 millioner aktive kunder. I nær relasjon med våre kunder streber vi kontinuerlig etter å utvikle og gi attraktive tilbud. På ellos.no finner du over 400 varemerker for den moderne kvinnen og hennes familie. For oss er kunden alltid i fokus.

Ellos er den største e-handelsaktøren innen Ellos Group. For mer informasjon om Ellos Group, besøk gjerne www.ellosgroup.com. Der kan du blant annet lese mer om vår historie, vårt arbeid for bærekraft og vår visjon. Der kan du også søke ledige jobber. Hovedkontoret ligger i Borås der firmaet ble grunnlagt i 1947.