Eurotrade lanserer handel med norske og danske aksjer

Report this content

Eurotrade lanserer handel med norske og danske aksjer Eurotrade lanserer nå aksjehandel med norske og danske aksjer, og tilbyr handel via Internett og direkte via megler. Eurotrade tilbyr allerede handel med svenske aksjer. Med denne lanseringen etablerer Eurotrade seg som et konkurranskekraftig alternativ til lokale Internettmeglere som Nordnet, Stocknet og NetFonds i Norge. Minimumskurtasjen for handel via Internett med svenske, norske og danske aksjer er henholdsvis 99 SEK, 99 NOK og 99 DKK. "Norske og danske statsborgere som er bosatt i utlandet har hittil ikke hatt et kostnadseffektivt alternativ til lokale meglere for å gjøre verdipapirtransaksjoner. Ettersom interessen for svenske aksjer er relativt stor både i Norge og Danmark blir vår tjeneste nå et svært interessant alternativ. Sammenlignet med norske banker i Luxemburg er vår kurtasje svært lav", sier Anders Thonning, adm. dir i Eurotrade. Eurotrade Securities S.A. i Luxemburg inngår i Nordnet-konsernet og kan dermed tilby ledende tekniske løsninger for verdipapirhandel via Internett. For mer informasjon, vennligst kontakt: Anders Thonning, adm.dir Eurotrade, tel: +352 468 444, email: anders.thonning@eurotrade.lu Eurotrade Securities S.A. is a fully owned subsidiary to the Nordnet Group. Nordnet is the largest Internet broker in the Nordic region. Nordnet AB (publ) is listed on the Stockholm Stock Exchange. Nordnet have operations in Sweden, Denmark and Norway under the name Nordnet, and under the name Eurotrade Securities S.A. in Luxembourg. ------------------------------------------------------------ Ytterligere informasjon kan hentes på følgende hjemmeside: http://www.waymaker.no Nedenstående filer kan lastes ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/07/03/20030703BIT00350/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/07/03/20030703BIT00350/wkr0002.pdf