Unni Strømstad ny konserndirektør i EVRY

Unni Strømstad er ansatt som ny konserndirektør for Kommunikasjon og Markedsføring i EVRY. Hun kommer fra stillingen som kommunikasjonsdirektør i Nordea Norge.

Bild

Strømstad har tidligere vært pressesjef i Nordea og nordisk markedsdirektør i Eniro. Hun vil bli en del av konsernledelsen i EVRY og rapporterer til konsernsjef Björn Ivroth.

«EVRY har en ambisjon om aksellerert vekst i det nordiske markedet og som en strategisk viktig del av dette arbeidet skal vi fortsette å utvikle vår kundesentrisitet, øke synligheten og forsterke vårt omdømme ytterligere. Unni Strømstad tilfører EVRY en viktig kompetanse på dette området», sier konsernsjef Björn Ivroth.

«Jeg gleder meg til å ta fatt på jobben med å bygge en sterkere merkevare for EVRY. Som Norges største IT-selskap har EVRY en spennende posisjon og en viktig rolle som et sentralt teknologimiljø i Norge og Norden», sier Strømstad.

Unni Strømstad begynner i stillingen 1.juni i år.

EVRY er et av Nordens ledende IT-konsern med sterk lokal og regional tilstedeværelse i 50 nordiske byer. Gjennom innsikt, løsninger og teknologi bidrar EVRY til å utvikle fremtidens informasjonssamfunn, og på denne måten skaper selskapet daglig verdier til det beste for kundenes virksomhet og samfunnet. EVRY kombinerer høy bransje- og teknologikompetanse med lokale leveransemodeller og internasjonal slagkraft. EVRY har om lag 10 000 ansatte, og har en årlig omsetning på nærmere 13 milliarder kroner.