Expert inviterer til Elektrofil

Report this content

Expert inviterer til Elektrofil Gjelleråsen 20.02.04 - For første gang kan elektrofile nordmenn leve ut sin legning i full offentlighet. Lørdag 27. mars inviterer nemlig Expert til Elektrofil 2004 i Oslo Spektrum. På Elektrofil vil blant annet det siste innen lyd, bilde, hvitevarer og mobiltelefoni bli vist fram. Det er første gang publikum får adgang til en så bred elektromesse i Norge som Elektrofil. Hvert år inviterer Expert sine forhandlere til en messe hvor det gis innblikk i hva som vil komme. I år er en dag av messa som tidligere er forbeholdt fagfolk gjort åpen for publikum, og arrangementet er flyttet til sentrum av Oslo. - Vi har utfordret alle våre leverandører til å vise fram nye produkter og hvordan vår «elektriske» framtid vil bli. Mange av dem vil bruke dette som første mulighet til å vise det norske publikummet hva de har på trappene, sier kommunikasjonsdirektør Trond Bentestuen i Expert. På Elektrofil vil Oslo Spektrum bli fylt til randen med hele bredden av Experts sortiment - alt fra vaskemaskiner og vaffeljern til spill og flatskjermer . Det vil være salg av produkter under messa med mange gode tilbud, og Expert tilbyr gratis hjemkjøring av alle varer til mer enn 3.000 kroner. - Det er mange nordmenn som er glødende opptatt av elektronikk og som vil ha det nyeste av det nyeste. Vi tror denne messa vil være et must for de som ønsker å følge med, sier Bentestuen, og legger til: - Dagens Nyheter gjennomførte i fjor en undersøkelse hvor det svenske folket ble spurt om hvilke ting de ønsket seg aller mest. Hele seks av de ni ønskene på topp var elektroprodukter. Jeg tror vi nordmenn ikke er noe mindre elektrofile enn vårt broderfolk. Pictures available at: http://www.newsonline.nu/imgway/index.asp?pmid=35121 For ytterligere opplysninger: Kommunikasjonsdirektør Trond Bentestuen, Expert ASA: +47 950 28 448 / e- post: tb@expert.no Expert ASA: Expert ASA er et børsnotert handelsselskap innen forbrukerelektronikk. Expert har virksomhet i Norge, Danmark, Sverige og Estland, og er den nest største aktøren i det skandinaviske markedet. Expert er 100 prosent eier av Expert Norge og Expert Danmark. I tillegg eier selskapet 49 prosent av Power Hemelektronik AB (2003), 51 prosent av Finesco AS i Estland, 34 prosent av Christiania Belysning og 65 prosent av netthandelsselskapet Best Buy AS. Expert har også en 7 % eierandel i danske Elbodan, som er Danmarks største grossist på hvitevarer. Expert benytter varemerkene Expert (Norge, Danmark og Estland), Expert Bonus (Norge), El-Kjeden (Norge), Power (Sverige) og 2tal (Danmark). Expert har sitt hovedkontor på Gjelleråsen utenfor Oslo i Nittedal kommune. Expert har sterk internasjonal tilknytning gjennom medlemskap i verdens største salgsorganisasjon innen forbrukerelektronikk Expert International og Expert Global. På verdensbasis representerer Expert mer enn 7 000 butikker og en omsetning på mer enn NOK 140 milliarder. ------------------------------------------------------------ Ytterligere informasjon kan hentes på følgende hjemmeside: http://www.waymaker.no Nedenstående filer kan lastes ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/02/20/20040220BIT00430/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2004/02/20/20040220BIT00430/wkr0002.pdf http://www.waymaker.net/bitonline/2004/02/20/20040220BIT00430/bild.html Bilde